Autoverzekering..

Mark

V-Twin 8)
Heren,

Ik kan a.s. donderdag mijn nieuwe auto ophalen en ben nu al een week druk bezig om voor een normale prijs mijn auto te verzekeren!
Ik ben 22jr, heb een auto uit 2001 en heb geen schadevrije jaren, omdat ik mijn auto's nooit langer dan een jaar gehad heb en de verzekering voor dat jaar stopgezet.

Mijn vraag is, op wat voor manier kan ik een maandpremie voor WA+ betaalbaar krijgen?

De goedkoopste die ik kan vinden is via de HEMA.
Ook independer.nl biedt me geen alternatief voordat mensen dat gaan roepen..

Ik kan me herrinneren dat er op het forum ook handige users waren die een aantal BM-treden geregeld hadden.

Wie o wie kan mij helpen? :*
 
Advertisement - register to remove this

Heb je met je motor wel schadevrije jaren? Zo ja: Probeer een combiregeling bij je verzekeraar van je motor. Ik had met mijn auto 1 schade vrije jaar. Toen motor erbij verzekerd (gewoon even bellen) en was zo gepiept. Betaal voor beide nog geen 50e pmnd.
 
Thanx.

Lennox, bij welke maatschappij zit je dan?
Ik kan zoals jij zei mijn auto ook bij de KNMV verzekeren en kan dan mijn korting overnemen.
Echter kom ik dan op €75 voor WA + beperkt casco.

Ik denk dat ik gewoon pech heb met 0 aantoonbaar schadevrije jaren, een auto van 2001, en mijn leeftijd van 22jr.

Eenmaal, andermaal voordat ik het topic kan sluiten? :p
 
Probeer het eens bij Ohra.

Ik had anderhalf jaar geleden het zelfde probleem als jij, had geen schade vrije jaren en was ook 22 :p

In het begin zijn ze misschien niet de goedkoopste, maar ik heb daar binnen anderhalf jaar wel 75% korting opgebouwd.

het was voor mij destijds wel de goedkoopste oplossing, vooral een combinatie van jong zijn en een jonge auto goed willen verzekeren is duur.
 
Back
Top