Autotechniek problemen topic #2

Hallo,

ik zit met een probleempje, het slot van mijn Caddy2 werk niet meer.
Het gaat om de linker achterklep, deze grijpt niet meer aan in het handvat, nu wil ik ergens een nieuwe bestellen. Maar nu is een week geleden de Volkswagen Dealer in de buurt failliet gegaan.

Weet iemand waar ik dit op internet kan bestellen en waar ik op moet zoeken ?
Kan namelijk helemaal niks vinder ervan.
 
Nope.. op de vaste p (W7) kreeg ik het niet aan de gang en kreeg foutmeldingen.. op vista home premium draait ie prima :p
 
iemand een idee...

bij starten, een ongelooflijk irritant piep/fluit ééntonig, (gaat dus niet met toeren mee) lijkt haast op de gefluit/piep wat je hebt als je massa problemen met je stereo hebt (uit de speakers dus)

1x gas in trappen naar de 5k toeren, en het is over.

benzine auto btw.
 
Gelukkig ben ik goed in engels. Morgen maar naar een dealer wat verder hier uit de buurt.
Of volgende week als die niet met koninginnedag open is.

Maar toch bedankt :)
 
Je moet op usenet de versie van tecar forum hebben iig, 7.2. 7.3 kreeg ik niet aan de gang. Heb er goed mee zitten kloten iig, een exacte beschrijving wat ik heb gedaan heb k niet meer :p
 
iemand een idee...

bij starten, een ongelooflijk irritant piep/fluit ééntonig, (gaat dus niet met toeren mee) lijkt haast op de gefluit/piep wat je hebt als je massa problemen met je stereo hebt (uit de speakers dus)

1x gas in trappen naar de 5k toeren, en het is over.

benzine auto btw.

Oliedrukzoemer?
 
Je moet op usenet de versie van tecar forum hebben iig, 7.2. 7.3 kreeg ik niet aan de gang. Heb er goed mee zitten kloten iig, een exacte beschrijving wat ik heb gedaan heb k niet meer :p
Dat verklaard dus waarom ie het op de laptop wel deed (XP) maar op mijn eigen pc niet (w7) :p.
 
Hallo,

ik zit met een probleempje, het slot van mijn Caddy2 werk niet meer.
Het gaat om de linker achterklep, deze grijpt niet meer aan in het handvat, nu wil ik ergens een nieuwe bestellen. Maar nu is een week geleden de Volkswagen Dealer in de buurt failliet gegaan.

Weet iemand waar ik dit op internet kan bestellen en waar ik op moet zoeken ?
Kan namelijk helemaal niks vinder ervan.

Dorp/stad verder rijden.......
 
Dorp/stad verder rijden.......

Ja, maar ik werk iedere dag tot 4 uur, en als je dan Maastricht uit wilt heb je geluk dat je voor half 5/ kwart voor 5 uit Maastricht bent.
+ dat vandaag koninginnedag is, en er een aantal zaken dus dicht zijn.

Neem aan dat je in de buurt van Echt woont aan de hand van je link naar epc site;)

Je kunt eens bij Cardon & Verwijlen proberen in echt (http://www.cardonauto.nl/index.htm) die kunnen dit zeker voor jou bestellen,. is VW en Audi dealer;)
Woon niet echt in de buurt van Echt, ik woon 10km onder maastricht.
Maargoed, ik kan toch even mailen of bellen naar ze :)
 
Back
Top