Autotechniek problemen topic #2

Ik heb 2 maand geleden xenon ingebouwt in mijn 106, en kom er nu pas achter dat hij stoort op mijn radio. Hij stoort alleen op de fm band. Dus cd / usb niet.

Hetzelfde setje zit ook in mijn 205, en in mijn vriend zijn bora. Daar storen ze allebei niet !

Het is een h4 bi-xenon setje van www.hidxenonverlichting.nl
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? Op google kwam ik zo niet wat tegen.
 
Vraagje m.b.t interieur verlichting.

Ben bezig aan de binnen verlichting van een corsa c, uiteraard is de helft daarvan weer overleden.
Kun je deze simpelweg veranderen door bv een blauwe kleur ipv geel? En dan niet met beun constructies maar gewoon origineel? is VW bv zelfde?

Het gaat om Osram 12v 1,5w fittingen volgens mij is dat h5 ofzo? of zit je echt weer verbonden aan dat pisgeel van opel
 
mhaw... heb tijdje terug een focus gedaan... die ging van groen naar blauw, zag er best leuk uit...

groene folie naar rood licht, zou ik niet doen nee...
 
Even terugkomend op mijn probleem.

Mijn 106 start 'koud' pas in de tweede keer. 1e keer kan ik net zo lang proberen: slaat niet aan. Startmotor draait wel gewoon. Tweede keer proberen te starten: slaat meteen aan.

Toen ik hem kocht zat er geen aanzuig stuk voor het filter op, even mee rondgereden en volgens mij startte hij toen wel in één keer koud. (durf dat niet met zekerheid te zeggen) kort erna aanzuig stuk gemonteerd.

Heb het filter nagekeken en even uitgespoten, maar was amper vies. Ga nog controleren of hij zonder aanzuig stuk koud wel in één keer start. Ook zit er een alarm ingebouwd (Gemini 4001), maar deze staat op 'off' en heb hier geen sleutel van. (kan evt nog contact opnemen met vorige eigenaar)

Kan dit alarm de boel onderbreken bij de eerste keer starten? Bedrading van het alarm zit aangesloten op de kabelboom. Overweeg om een keer alle draden van het alarm eruit te halen. (of is doorknippen voldoende. Kan problemen opleveren?)
 
Is de benzinepomp in de tank nog wel goed? En als je hem voor het starten wat langer op contact zet, doet hij het dan wel de eerste keer?
 
Brandstofpomp is volgens mij prima.(waaraan kan ik merken dat hij evt. niet meer goed is?) Als ik het eerst op het contact zet en daarna probeer slaat hij de eerste keer ook niet aan. Tijdens de eerste keer starten loopt de toerenteller wel aardig op. (schiet soms richting 4k toeren, maar slaat dus niet aan)
 
Erg vreemd idd. Ga morgenochtend testen of hij de eerste keer start zonder de aanzuig stuk van het filter.

Iemand een idee of het alarm er voor kan zorgen dat hij de eerste keer niet aanslaat?
 
Back
Top