Divided.
Well-Known Member
Hallo,
Mijn auto heeft sinds vandaag problemen.
Nissa micra 1200 uit 1990
(ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar vorige week stak er demperwol uit me uitlaat en dat heb ik er uitgetrokken)
De auto komt niet meer boven de 100 km/u uit.
Als ik het gas geef loopt het toerental op(zoals normaal) tot ¾ gas gaat het goed daarna zakt het toerental terug.
Ongeveer dit idee (geschat geen toeren teller,dit is in ieder geval de verhouding)
¼ 2k
½ 4k
¾ 6k
Volledig 4k
Dus op de snelweg schiet het niet op, ik moest vandaag vanaf een klaverblad terug de snelweg op. Vanaf de 60 naar de 100 moest ik over de vlugstrook omdat de auto gewoon zo moeizaam richting de 100 loopt.
Als ik met 60 terug schakel naar ze 3 wat normaal moet lukken wanneer ik het gas helemaal intrap valt die dus terug in toeren en begint de auto te schrokken dus moet ik wel in ze 4 en dan trekt die voor geen meter.
Ik heb aan de koppeling gedacht maar als ik de koppelingspendaal intrap en dan gas geeft valt die bij ¾ ook terug in toeren.
De auto loopt dus max 100 km/h bij volledig gas in ze 5
In ze 4 loopt die nog zachter.
De temp loopt op tussen de ½ en ¾ .
Heeft iemand een suggestie wat dit kan zijn.
Mijn auto heeft sinds vandaag problemen.
Nissa micra 1200 uit 1990
(ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar vorige week stak er demperwol uit me uitlaat en dat heb ik er uitgetrokken)
De auto komt niet meer boven de 100 km/u uit.
Als ik het gas geef loopt het toerental op(zoals normaal) tot ¾ gas gaat het goed daarna zakt het toerental terug.
Ongeveer dit idee (geschat geen toeren teller,dit is in ieder geval de verhouding)
¼ 2k
½ 4k
¾ 6k
Volledig 4k
Dus op de snelweg schiet het niet op, ik moest vandaag vanaf een klaverblad terug de snelweg op. Vanaf de 60 naar de 100 moest ik over de vlugstrook omdat de auto gewoon zo moeizaam richting de 100 loopt.
Als ik met 60 terug schakel naar ze 3 wat normaal moet lukken wanneer ik het gas helemaal intrap valt die dus terug in toeren en begint de auto te schrokken dus moet ik wel in ze 4 en dan trekt die voor geen meter.
Ik heb aan de koppeling gedacht maar als ik de koppelingspendaal intrap en dan gas geeft valt die bij ¾ ook terug in toeren.
De auto loopt dus max 100 km/h bij volledig gas in ze 5
In ze 4 loopt die nog zachter.
De temp loopt op tussen de ½ en ¾ .
Heeft iemand een suggestie wat dit kan zijn.