Aprilia SR Viper Hulp :]

JoshApriliaSR

Ik Zeur Niet..!! LOL
Goede Dag..

Ik heb een vraagje ik hoor bij mn scooter als ik op z'n top rij dan hoor ik een raar geluidje maar ik heb nieuwe carter olie erin gedaan en ik heb ook gekeken of mn achter clutch krom is maar dat is het niet BTW het geluidje komt of uit het carter deel of van de ontsteking maar aan mn ontsteking is niks mis mee.... trouwens ik heb het orginele aprilia blok niet meer had het omgeruilt met een neo's blok :D maar het probleem heb ik weer wat met het orginele blok had ik het geluidje ook en het probleem was dat mn achter clutch G3 1 pootje was afgebroken maarja nu ik dus het neo's blok eronder heb hangen had ik het geluidje weer maar had al naar mn koppeling gekeken maar er was niks mis mee?

Kunnen jullie er misschien achter komen wat er mis is? of waar het vandaanb komt..... Het geluid klinkt als, als je een auto in zn neutraal zet en dan volgas geeft dat hij overtoeren maakt en dan weer terug klapt en dan weer hoge toeren maakt etc.

En BTW bouwjaar van scooter is 1996 :D frame 2002 49,9cc.

En had ik nog 1 klein vraagje.....

Ik had laatst voorontsteking gefixt van mn scooter om hem harder te laten rijden of te accelereren maar het probleem is dat hij langzamer gaat veel langzamer... mn schoonvader heeft een mercedes 190E met een vrijwel goede kilometer teller maar hij klokte 50km/h :mad: en hij ging iets van 60 ofso:rolleyes: maar het probleem is hoe kan ik hem harder laten rijden....

ONDERDELEN!!

Sito plus uitlaat Prop verwijdert
Dellorto 17,5 Carb.
68mm Sproeier (groot)
20¢ Spruitstuk
49,9cc snel
Mallosie Variomatic, Rolletjes Geen idee
Achter Clutch Geen Idee ( wel een 3G )
Neo's/ Aerox CDI ( Orginele CDI van aprilia Erafgehaald )
Ontsteking Neo's 2,49 kW ( Orgineel 1,49 kW )

Maarja Dat zijn de onderdelen die ik op mn scooter heb hangen maar dat ding ( scooter ) komt haast niet vooruit Mjaa komt vooruit maar gaat niet echt snel..... hij accelereert wel goed maar kwa snelheid en het geluidje die hij maakt ben ik niet tevreden.... mensen zeggen ook tegen me jhaa je moet er een 70cc op laten hangen enz... maarja als je in amsterdam woont is dat wel wat lastiger met al die controles... maarja mn vraag was dus hoe kan ik heb tog harder laten rijden.

Alvast bedankt.

Ik hoop hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.
 
Advertisement - register to remove this

Of je moet denken aan een race spel xD.....

Dat als je een burnout trekt dan hij overtoeren maakt en bij zn uiterste toeren hapert zo een soort geluid :eek:
 
Jep,, Het gaat zo als ik op de helft ben voel ik wel wat trillingen maar niet veel en naderhand als ik volluit rij hoor je hem ook loeien (( bedoel ik mee dat je het geluidje hoort Ook wel vrij hard )) En dan voel ik wel die trillingen mjaa je merkt ook dat er een paar secondens tussen zit tussen te trillingen ongeveer 1 en de 1½ seconden
 
yes! gewoon onbalans, kijk even je krukaslagers na, en misschien zit het zelfs wel bij je koppeling:) maar begin bij je lagers:) ff aan de krukas voelen of er speling op je lagers zit enzo.

misschien zijn je lagers wel gewoon aan het gillen
 
Back
Top