Apple talk #4

Weet iemand een goede proxy programma of een andere manier om vanuit het buiteland nederlandse uitzending gemist te kijken. begin het nu na 1,5 jaar toch wel te missen !
 
Apple tv en die jailbreaken?

Begreep van de verkoper dat je dan alle zenders in hd kan bekijken en ook kan streamen ofzo, youtube etc kan je er ook mee bekijken dus uitzending gemist moet ook wel lukken.

Kost €109
 
@ iphone verhaal : ik was over gestapt van een 3G naar een HTC desire Z omdat ik gek werd van de traagheid.

Toen ik de HTC net had werd ik helemaal gek. Onoverzichtelijke kut OS. Ook nog is certificaat gekloot met Exchange omdat 2.2.3 weer certificaat instanties niet onboard had.

Pffff... Ik ben hem verloren gister op Curasao. Aan de ene kant kut maar aan de andere kan ook weer een opluchting 8P
 
Missende CA is wel beroerd idd. Ook geen SNI op de stock browser. In ICS moet het opgelost zijn. Anders gewoon een andere browser pakken. Juist met dit soort 'specifieke' zaken slaat apple ook weleens de plank mis.
 
Bij Apple kon je iig het certificaat nog accepteren ondanks dat het root/tussenliggende certificaat niet klopte ( volgens os ).

Daarna even binnen halen en kloar ies kais
 
Huh, met de stock froyo browser kan ik prima zelf gesigneerde certificaten accepteren. Dat zal dan met een certificaat van een niet herkende root niet anders zijn lijkt mij? :?
 
Mijn Ipod shuffle is gecrashed of zo. Was met Itunes bezig om hem automatische aan te vullen maar toen liep die vast bij nummer 3 of zo. Itunes met pijn en moeite afgesloten. Wil ik muziek luisteren om te zien of de eerste 2 er wel op staan, gaat het lampje groen knipperen en daarna 2 keer oranje.

Nu moest ik een reset programma installeren of zo, maar die kan weer niet op windows 7. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Met Itunes wil die hem niet meer resetten. Geeft die een foutmelding aan.
 
Ipod verbinden met itunes, selecteren en op herstellen duwen.
Zou het normaal moeten oplossen.
Word wel alles gewist wat er al op staat,
 
Dat had ik er bij vermeld: Itunes wil hem niet herstellen. Geeft die een foutmelding.

Apple geeft aan dat ik dan een reset programma van hun moet installeren maar die kan weer niet op Windows7 8P.
 
Mijn pa zijn vriendin vertelde me zonet bij het eten dat ze nog een oude laptop op zolder had waar XP op stond. Dat ding zonet naar beneden gehaald, opgestart en het reset programma geïnstalleerd. Hij herkent mijn Ipod nu weer, maar Itunes blijft nu weer hangen zo te zien. Snap er niets meer van.

Edit: automatische aanvullen loopt die steeds wat op vast lijkt het wel. Duurt veel te lang.
 
Last edited:
Ik heb een oude iMac G5 gekregen van een maatje en wil deze opnieuw installeren.
Leopard (10.5) is 't hoogste dat er op kan, maar ik word er niet wijzer van hoe ik dit nu het beste doe?

Ik heb een Leopard 'van internet', welke te groot is voor een (normale) DVD, dus is 't mogelijk deze vanaf m'n externe HD te installeren? Ik wil een volledig cleane install.

Iemand?
 
Back
Top