Apple talk #4

Hoe versturen jullie een foto/video via bluetooth naar bijvoorbeeld een ander merk telefoon vanaf je iPhone 4S ? :)

Ik las na wat zoeken dat dat helemaal niet kon en dat daar voor een jailbreak vereist is, kan iemand dit bevestigingen ? Want dan wil ik gaan kijken hoe ik hem kan jailbreaken :)

Of is dat nog niet slim om te doen op een 4S ? Ben er nog redelijk noob in, haha.
 
Kan niet. Mailen kan wel.... Ik vind dat zo relaxed heh, geen gezeik meer stuur mij je achtergrond, je ringtone, je app... Oplazeren, ik stuur helemaal niks! :p
 
Ik vind het dus onhandig :p Gebruik het niet dagelijks, maar af en toe is het wel handig.

Want mail gaat maar tot 10mb en soms een filmpje in HD versturen is al meer, vandaar haha.

Je kan wel je hartslag lezen maar een foto verzenden gaat niet :p
 
Ik vind het dus onhandig :p Gebruik het niet dagelijks, maar af en toe is het wel handig.

Want mail gaat maar tot 10mb en soms een filmpje in HD versturen is al meer, vandaar haha.

Je kan wel je hartslag lezen maar een foto verzenden gaat niet :p

Nee 1080P videomateriaal via bluetooth versturen, dat is handig. |(
 
Gewoon elke keer 2 sec filmen en versturen

































y-u-no.png
 
Net rapport gekregen van me reparatiekosten + onderdelen om mijn Macbook Pro i7 te laten maken.

Kleine €1800 excl. BTW. :eek:

Dus hopelijk kan ik me verzekering aanspreken, vanavond even bellen...

Mijn laptop heeft toen €2250 incl. BTW gekost (medio 2010).
 
Net rapport gekregen van me reparatiekosten + onderdelen om mijn Macbook Pro i7 te laten maken.

Kleine €1800 excl. BTW. :eek:

Dus hopelijk kan ik me verzekering aanspreken, vanavond even bellen...

Mijn laptop heeft toen €2250 incl. BTW gekost (medio 2010).

dat is balen, maar waarom koop je dan ook geen apple care protectie plan, was van alle zeik af;)
 
Alles is goed gekomen, over 4 dagen het geld binnen en dan mijn nieuwe MBP i7 bestellen :W

15-inch: 2,4 GHz
2,4-GHz quad-core
Intel Core i7
4 GB, 1333 MHz
750 GB ATA, 5400-rpm1
Intel HD Graphics 3000
AMD Radeon HD 6770M met 1 GB GDDR5
Ingebouwde batterij (7 uur)

Upgrades:
Geheugen: 8 GB 1333-MHz DDR3 SDRAM - 2 x 4 GB
Beeldscherm: MacBook Pro 15-inch breedbeeldscherm met hoge resolutie en ontspiegeld glas

Maar wat is het verschil tussen een 5400rpm en 7200rpm schijf ?

Die 7200rpm is 50euro duurder, maar betekend dat dan ook dat die sneller is ? :)
 
Ja, die leest sneller. Weet je zeker dat je geen SSD wilt? Dat is pas een significant verschil. De extra opslag kan je dan extern doen oid.
 
SSD is inderdaad super. Maar ik vind een SSD-schijf van 256 GB voor 500euro wat te veel :p

Dan heb ik uit eindelijk een laptop van 3000euro :+

Beter een keer aftermarket halen, ben je minder kwijt en heb je de zelfde kwaliteit alleen staat er geen "Apple op" ...
 
Als die water schade zouden dekken wel ja ;)

Ik heb Apple Care, maar die willen niks vergoeden...

aah oke, dan word het moeilijk namelijk, maar dat nam ik niet op uit je verhaal.
Stond misschien wat op vorige pagina over. Je kunt toch altijd je verzekering thuis claimen mits je er voor vergoed bent. Dat is in ieder geval het advies wat wij klanten meegeven in dit soort gevallen.
 
Vanavond een nieuwe Imac 27'' aangeschaft.

Wat vinden jullie de AppleCare voor en nadelen?


Ik gooi hem sowieso in mijn inboedel/kostbaarheden verzekering tegen diefstal etc. Maar was meer uit op het apple garantie gezeur, of het de moeite is om bijvoorbeeld dat applecare oid aan te schaffen.
 
Als je die 179 euro kunt missen gewoon kopen,
Service is prima als je apple care hebt en 3 jaar dekking is mooi meegenomen.

Dan hoef je ook geen moeite te doen voor consumenten wet en dergelijke.

Als ik de keuze had zou ik het aanschaffen.
 
Back
Top