APK ?? KENTEKEN ??? WANNEER ??

BETA-ARK

Well-Known Member
Ja ik denk dat mijn vraag wel duidelijk is. Ik hoor van iedereen weer andere data's maar wanneer en wat gaat er nou precies wat gebeuren ??
APK voor scooters ??Wat houd dat in ?
kenteken voor scooters ?? Wanneer komt dat ??
 
Advertisement - register to remove this

waarschijnlijk pas in 2002

gaat je ongeveer 200 piek kosten
als je scoot harder rijd dan 45 krijg je geen kenteken plaat maar anderen zeggen dat je zo ie zo een kenteken plaat krijgt ook al rijd ie te hard als je dan gepakt wordt is het je eigen schuld volgens de dealer!
dan krijg je zo'n plaatje wat een motor ook heeft is natuurlijk om de staat te spekken die 200 piek als je dan 3 keer opgepakt wordt voor te snel rijden krijg je je scooter terug in 20x20x30 cm hehe
 
ja ik hoorde van een gozer dat het in januari 2001 in gaat ofzo maar dat zeggen ze maar zal wel langer duren (hoop ik)
 
ooowww heb ik nog 2,5 maand om ff lekker te vlammen
smile.gif
en dan ga ik maar 45 tuffen ofzow
smile.gif
 
anders krijg je geen kenteken plaatje als je scoot harder gaat dan 45 !

dus afvoeren dat ding en dan kenteken halen en opvoeren maar goed om je heen kijken dan heeheheheh
net een boef heheehhe
 
Daanje_70MHR, wat is dat nou weer voor vraag? Omdat je ernstiger wordt beboet als ene auto die 200 rijdt, daarom!! Trouwens Ruud, hou de eer aan jezelf, en verkoop je scooter gewoon (doe ik tenminste, als het zover komt)!! Ga voor je motorrijbewijs voor het geld. Ik hoop dat de nieuwe regels nog lang op zich laten wachten...

Greetz.
 
Volgens mij komt het begin volgend jaar. Waarschijnlijk wordt de keuring door je dealer gedaan dus daar zou je het dan inderdaad mee op een akkoordje kunnen gooien. Zo niet dan kun je 'm tijdelijk terugvoeren natuurlijk. Dat is het grote probleem niet ik denk dat ze nog veel strenger gaan controleren
frown.gif
want daar hebben ze in den haag laatst opdracht toe gegeven en dan wordt het niet leuk meer ben ik bang.
mad.gif
 
Door dealer gedaan dan zit ik goed want die hebben hem zelf helpen opvoeren enz. en wees niet bang die regel is er nog lang niet door en is zelfs nog niet zeker, jullie kennen toch zeker de regering en ambtenaren wel dat kan nog wel ff duren....
 
ja want al die ambtenaren hebben het veeel te druk met koffiedrinken en naar buiten koekeloeren....

ennuh Bartnrgmc2: motorrijbewijs vind IK nix aan.. Heb al een x aantal lessen gehad nl.
 
Ik vind me motorrijbewijs echt wel een goed id. Ik heb al een paar keer zelf motorgerden (stukken van 20km ofzo) en ik vindt het echt wel gaaf hoor. Z'n ding heeft gewoon veel meer koppel enzo, en rijdt supersoepel. Ik ben nu met auto bezig, en ik ga kijken of ik binnekort nog met motor ga beginnen
 
Back
Top