Amateur: Welke scooter/brommer past bij mij?

Freepy

Well-Known Member
Hey,

dit is mijn eerste post hier en ik weet ook niet of dit het goeie forum is om het te posten, dus sorry als het niet zo is...

maar goed... mijn vraag is of jullie een paar ideen hebben voor scooters die bij mij passen (of brommers of wat dan ook)
De reden dat ik dit vraag is omdat ik 1.95 ben en lange benen heb.
Ik had altijd auto willen rijden maar die kans is me ontnomen :p over scooters hebben ze niets gezecht dus dan maar een scooter (ook leuk... en handig vooral).

Dus als iemand een scooter/brommer/,... weet die er leuk uitziet (eigen mening toegestaan :p ) en die niet erg debiel er uit ziet als er een jongen van 1.95+ op zit meld het :D

vriendelijke groet
 
Advertisement - register to remove this

Waarom is de kans op je auto je ontnomen dan?

Verder is een Runner, SR, Aerox, etc wel goed rijdbaar als je 1.95 bent.
Ikzelf (1.83) rijd Zip SP, en dat zit ook gewoon nog normaal.

Je moet alleen niet iemand achterop nemen.
 
Waarom is de kans op je auto je ontnomen dan?

Verder is een Runner, SR, Aerox, etc wel goed rijdbaar als je 1.95 bent.
Ikzelf (1.83) rijd Zip SP, en dat zit ook gewoon nog normaal.

Je moet alleen niet iemand achterop nemen.

ik ben 1.82 en stuur bij aerox al tegen mn knieen aan, natuurlijk ben ik wel breed\gespierd..
op mn sr iig geen last van, en de meeste schakels lijkt me ook niet
 
ik zou zowiezo niet voor malaguti gaan.. khoor mensen vn 1.80 al klage dat ze hun benen naast de kappen moeten doen :p
kweenie denk dat aprillia/schakelbrommer wel iets is, waarom is de kans op autorijden je ontnomen? iets met de benen zodat je niet gas ofzoiets kan geven? dan zou ik in elk geval geen schakelbrommer nemen.
 
@ Michael M

Ik ben 1.95 m en heb op me phantom nergens last van. Ik heb ook een firefox gehad en die zat ruimer dan de phantom..dus ik weet niet hoe die mensen op hun scooters zitten, maar doen ze blijkbaar toch wat fout :p


 
Zal wel komen doordat je bij firefox naar voren van het zadel afglijdt als je als een meisje op dat ding zit dus ja dan zit je constant met je benen tegen de binnenkappen aan als je lang bent ;)

Ga bij wat verkopers of vrienden of een dealer langs en maak wat testritjes om te kijken waar jij lekker op kan rijden, dat werkt het best.
 
@Freepy.

Voor jou zal ik een aprillia AREA 51 aanraden. model zie je niet vaak rijden en kun je heel mooi maken, ik ben 1.85 en heb ook wel is op zo'n scooter gereden, zit heerlijk en je hebt een grote scooter.
Runner is ook een aanrader alleen zie je die weer zo veel..

ik ben van mening dat je voor een area 51 moet gaan.

:)
 
voor grote mensen is een yamaha neo's wel een aanrader al kan je met die lengte eigenlijk nog op elke scooter rijden. (zolang het niet zoon klein chinees ding is)
 
ja maar het gaat er ook om dat het er niet vrij dom uitziet voor hem, dan zul je op een neo's wel opvallen met je lengte, omdat die scooter niet echt groot is.

in verhouding zijn runners en area's juist wel groot , en zien er groter uit, zodat het er niet echt dom uit zal zien, en het zijn kwalitatief gezien prima scooters
 
Back
Top