Algemeen voorvork topic!

stage 6 vork van Erik de Wit:

180270574_5_rYzP.jpeg


vind het wel erg netjes. Poten zijn iets korter dan origineel, hierdoor komt hij lager dan liggen wanneer je deze poten door het T stuk laat zakken. (in gergelijking met origineel)
 
Omdat ik het alleen al gaar vind dat ze naar 1 kant trkken.
En als je het gas er best op hebt zitten en je raakt wat ontheffen heden, de scooter veel meer zwabbert.

Die dingen waren mij teminste opgevallen. Misschien is het bij andere wel weer anders...
 
Monovork op ene zippie is anders niks mis mee..

Maar ik heb idd met slider gereden met area monoarm.. en dit begint bij +/- 110 ontzettend te slingeren, niet echt een aanrader dus;)
 
Je mag ook helemaal niet zo hard Tietje :*

Maar monovork van een area vind ik inderdaad aardig 1 kant op trekken, met een monovork in mijn zip totaal geen last van.
 
Monovork op ene zippie is anders niks mis mee..

Maar ik heb idd met slider gereden met area monoarm.. en dit begint bij +/- 110 ontzettend te slingeren, niet echt een aanrader dus;)

dat word je DOOD :X


Op een zip echt nergens last van :) Ik heb met mn 180 zip nooit t gevoel gehad dat ie ging slingeren oid,
Ook op de zip van titus nergens last van die reed eigenlijk heeel erg "veilig"
 
Bij Area begint hij anders best te schudden. Reden we nog maar met een gilardoni 74. En dan met ongeveer 80 door een hele flauwe bocht en raakte toen een lichte drempel. Ding schudde echt te erg.... Terwijl ik dat wel met mijn Aerox kan zonder problemen.
 
Geloof ik meteen :p.

Maar hoe zit het met het slider spul. Gooi er een aerox kroonstuk in nieuwe type. Moet zonder aanpassingen passen als het goed is. Maar passen de SR poten dan zo in het kroonstuk of zit daar verschil in?
 
He,

Ik wil graag m`n sr poten in korten zonder ze door het kroonstuk te steken. Heeft iemand een goede uitleg hoe ik dit moet aanpakken.

Thnx :)
 
Back
Top