Agent duwt me op scooter!

rs-ruud said:
het mes snijd gewoon aan 2 kanten, je weet dat je fout zit en toch voer je op, 40 is ook geen snelheid, ik reed vaak over autowegen enzo, lekker met het verkeer meee, afstand houden geen probleem, lekker veilig, op overzichtelijke wegen knallen, in het dorp lekker rustig aan..

je kan gewoon problemen verwachten, en de 1 is miss een moraalridder maar die heeeft wel gewoon gelijk want je zit fout, de ander crosst er vandoor een heeft gewoon geen zin om 10 dagen voor jan lul te werken terwijl hij in feite niemand in gevaar brengt, als er iets gevaarlijk is is het juist wel die dwaze achtervolgings acties..

edit: en dat gelul van al rij je iemand kapot en je kan je hele leven betalen vind ik ook maar dom, als je verstandig bent rij je zo dat die kans nihil is, ja die is er altijd ook al rij je netjes maximum snelheid. Dat is gewoon echt een politie argument om hun rollerbankje goed te praten, beter komen ze meet wat knappe wetten waar iedereen mee kan leeven en gaan zij iemand anders pesten ofzo


:W

mooi stukkie tekst
 
degrees said:
En idd, veel ongelukken gebeuren door die achtervolgingen, mensen gaan adn rare dingen doen.
klopt....

maar wat moet de politie anders doen als ze iemand achtervolgen? Gewoon laten gaan?

Dan zou het erg simpel zijn voor iedereen... gewoon wegrijden want ze komen toch niet achter je aan omdat het te gevaarlijk is :!
 
jij was schuldig je had moeten stoppen .

er was nog geen eens iets kunne gebreuren als je direct gestopt was...

had je gevallen jammer dan had je maar moeten stoppen...
 
Als ik ergens wil over steken bij een drukke straat, en het is een zebra pad en ik loop, dan ga ik toch ook niet doorlope, ik heb voorrang dus jullie moete stoppe, terwijl de auto's doorrijden.
 
dát is dus écht zo'n stomme opmerking...vergelijking slaat nergens op.

een agent mag je zelfs van je scooter aftrappen, als je zijn stopteken negeert. de consquenties ga je dan dus blijkbaar mee akkoord, anders was je wel zo verstandig geweest om gewoon te stoppen. het is en blijft je eigen (hele stomme/domme) fout.
 
scoop643 said:
klopt....

maar wat moet de politie anders doen als ze iemand achtervolgen? Gewoon laten gaan?

Dan zou het erg simpel zijn voor iedereen... gewoon wegrijden want ze komen toch niet achter je aan omdat het te gevaarlijk is :!

Nee scootertjes tot de dood volgt achtervolgen, dat is lekker. Hoppakee, scooter in bushokje, weer een jongere dood. Maar de politie laat lekker niemand gaan! +ralf+
 
bartje said:
Nee scootertjes tot de dood volgt achtervolgen, dat is lekker. Hoppakee, scooter in bushokje, weer een jongere dood. Maar de politie laat lekker niemand gaan! +ralf+

Zucht.. Dus als een of andere debiel zn scooter een beetje onvoorzichtig in een bushokje parkeert met politie achter zich aan en overlijd, is het de schuld van de politie? Denk toch eens na joh :L..
 
:| die gast die door het bushokje reed reed rond op een (natuurlijk gejatte) motorrunner met bromfietsplaatje, zonder helm en mischien wel net terug van een roof ofzo...die gasten (ja ik weet zeker dat deze ook bij dat clubje hoorde, herken de runnert namelijk) hebben mij ook een keer achterna gezeten...gelukkig kende ik de buurt beter als zij +ralf+

maargoed, die gast vluchtte natuurlijk voor zn leven en jah, dan ga je gevaarlijk en onoplettend rijden. dit heb dus niets te maken met het topic, want die agent zette gewoon de achtervolging in zonder ook maar in zijn buurt te kommen...achtervolging duurde ook best lang.
 
franky said:
ehm

de polietie doen hun werk ook niet

automobilisten pakken ze met de flitspalen of trajectcontrole

brommers lekker op de bank

dieven uit winkels laten ze gewoon lopen (ERVARING :( )

enne een agent die mij van me scoot probeert te trappen trap ik van ze motor af ookal moet ik daarvoor later hem nog ergens opwachten (GEEN COMMENTAAR)

Volledig mee eens!

Dat gezeik met die rollerbanken is sowiso niks.. Alle (nou ja, 99% dan) van de auto's en motoren kunnen ook harder als 120. Die gaan ze toch ook niet beboeten omdat ze te hard kunnen:? Je moet gewoon met het verkeer mee kunnen gaan...

Ik vind gewoon dat als je aso rijdt, je een boete moet krijgen. Met aso bedoel ik keihard door het dorp/de stad rijden, zulke lui moeten ze hard aanpakken.

Maar als je over lange wegen rijdt, zoals ik naar school moet, en je bent niemand tot last, kun je je gas toch wel even lekker los trekken?

Verder vind ik het niet kunnen dat elke agent een bepaald aantal boete's in het jaar moet uitschrijven. Die lui zijn er toch om ons te helpen/beschermen en niet om de staatskas te spekken?!
 
degrees said:
Als ik ergens wil over steken bij een drukke straat, en het is een zebra pad en ik loop, dan ga ik toch ook niet doorlope, ik heb voorrang dus jullie moete stoppe, terwijl de auto's doorrijden.
no joking,

wat ik altijd doe... sowieso bij mij in de buurt (rij ik elke dag heen en weer), moet ik een iets grotere weg op, kom ik dus uit de wijk van rechts...

Ik heb daar voorrang, en ik neem hem daar dan 90% ook. Dus als een auto hard aan komt jagen, en ik weet dat hij niet op tijd kan stoppen, jaag ik hem gewoon ff 1-2 meter de straat op, dan schrikken ze en zullen ze in het vervolg het iets rustiger aan doen bij die zijstraten.

En ook op het winkelcentrum, gewoon hoppa oversteken, auto's zullen dan echt wel remmen. Als ze niet harder dan 30 rijden staan ze in 3 meter stil, NO JOKE.....

Als je auto rijd weet je hoe snel auto's stil kunnen staan, en weet je ook wat je kan doen.
 
BasAerox said:
Dat gezeik met die rollerbanken is sowiso niks.. Alle (nou ja, 99% dan) van de auto's en motoren kunnen ook harder als 120. Die gaan ze toch ook niet beboeten omdat ze te hard kunnen:? Je moet gewoon met het verkeer mee kunnen gaan...
Maar de motoren mogen 50 in de bebouwde kom... rijden ze dan daar ook 70-80? Nee scooters wel.
BasAerox said:
Verder vind ik het niet kunnen dat elke agent een bepaald aantal boete's in het jaar moet uitschrijven. Die lui zijn er toch om ons te helpen/beschermen en niet om de staatskas te spekken?!
Lees dit topic ff door en andere... Agenten moeten iets van 250 boete's uitschrijven, dat houd dus in iets van 1 per dag.... (met aftrek van vrije dagen en weekenden) dus het zal echt niet meer worden. |(
 
scoop643 said:
Maar de motoren mogen 50 in de bebouwde kom... rijden ze dan daar ook 70-80? Nee scooters wel.


Lees dit topic ff door en andere... Agenten moeten iets van 250 boete's uitschrijven, dat houd dus in iets van 1 per dag.... (met aftrek van vrije dagen en weekenden) dus het zal echt niet meer worden. |(


Doen alle scooters dat dan? Nee dus, en denk maar niet dat alle motorrijders zich hieraan houden.

En ik heb het hele topic doorgelezen, ze moeten er 200 per jaar uitschrijven. Ze zijn er hier om mensen te beschermen en helpen, niet om boetes uit te schrijven. Als iemand een boete echt verdient heeft, moet diegene een boete krijgen, maar ga niet lopen mierenneuken om een paar kilometer oid. Als ze niet genoeg boetes uit kunnen schrijven worden ze ontslagen. Dus wat krijg je dan? Precies, gaan ze je aan het eind van het jaar voor elk wissewasje naaien.
 
scoop643 said:
Lees dit topic ff door en andere... Agenten moeten iets van 250 boete's uitschrijven, dat houd dus in iets van 1 per dag.... (met aftrek van vrije dagen en weekenden) dus het zal echt niet meer worden. |(

Ja, maar toch, het idee erachter vind ik wel stom.
 
Zij worden genoodzaakt boetes uit te schrijven. Jakker jij de stad door dan halen zij je van de weg, om mensen te BESCHERMEN. Zeggen ze dan alleen niet meer doen dan helpt dat niet, dus schrijven ze een boete uit wat meer indruk maakt. 't Ligt dus aan de mentaliteit van de mensen dat die boetes worden uitgeschreven, en dat is bagger.
 
BasAerox said:
Volledig mee eens!

Dat gezeik met die rollerbanken is sowiso niks.. Alle (nou ja, 99% dan) van de auto's en motoren kunnen ook harder als 120. Die gaan ze toch ook niet beboeten omdat ze te hard kunnen:? Je moet gewoon met het verkeer mee kunnen gaan...

Ik vind gewoon dat als je aso rijdt, je een boete moet krijgen. Met aso bedoel ik keihard door het dorp/de stad rijden, zulke lui moeten ze hard aanpakken.

Maar als je over lange wegen rijdt, zoals ik naar school moet, en je bent niemand tot last, kun je je gas toch wel even lekker los trekken?

Verder vind ik het niet kunnen dat elke agent een bepaald aantal boete's in het jaar moet uitschrijven. Die lui zijn er toch om ons te helpen/beschermen en niet om de staatskas te spekken?!


HEEY hebk hier toch nog een medestander *D
 
air2air said:
Zij worden genoodzaakt boetes uit te schrijven. Jakker jij de stad door dan halen zij je van de weg, om mensen te BESCHERMEN. Zeggen ze dan alleen niet meer doen dan helpt dat niet, dus schrijven ze een boete uit wat meer indruk maakt. 't Ligt dus aan de mentaliteit van de mensen dat die boetes worden uitgeschreven, en dat is bagger.


man als iedereen zich aan de regels houd moeten ze strax boetes gaan uitschrijven omdat je kentekenplaat scheef hangt ofdat je een wieldop mist of omdat je een parkeerdeukje in je portier hebt

die 200 boetes blijven toch

politie is in nederland nou een maal niet voor de veiligheid
het zijn gewoon de mensen die de staatskas moeten spekken

enne nog geen 20 % van de scooterrijders rijd asosiaal maar door die 20% rijd ineens elke scooterrijder asosiaal

ik heb er tegenwoordig de sport van gemaakt om mensen die twijfelen of ouderen of vrouwtjes allemaal voorrang te verlenen

dan steken ze hun hand op en glimlachen

als meerdere dat noueens zouden doen komt de scooterwereld vanzelf in betere publiciteit

en je mag best wel eens buiten beb. kom je scoot open trekken

binnen beb. kom rijden motor en autorijders ook weleens 70 op een 50 weg

hier bij mij in de buurt zou je zeggen dat je een autoweg oprijd (80weg dus) t is alleen dat het 50 bordje er staat waaraan je kunt herkennen dat het een 50 weg is , rij je daar 50 word je finaal zoek gereden en scooters worden half van de weg gedouwd.
 
BasAerox said:
Doen alle scooters dat dan? Nee dus, en denk maar niet dat alle motorrijders zich hieraan houden.

En ik heb het hele topic doorgelezen, ze moeten er 200 per jaar uitschrijven. Ze zijn er hier om mensen te beschermen en helpen, niet om boetes uit te schrijven. Als iemand een boete echt verdient heeft, moet diegene een boete krijgen, maar ga niet lopen mierenneuken om een paar kilometer oid. Als ze niet genoeg boetes uit kunnen schrijven worden ze ontslagen. Dus wat krijg je dan? Precies, gaan ze je aan het eind van het jaar voor elk wissewasje naaien.
zeg ik dat dan? dat alle scooters te hard rijden?

maar het probleem is, auto's/motoren mogen niet te hard rijden, en ook de auto niet opvoeren.

Als een auto ergens te hard rijd, b.v. 80 dan hoppa flitsen 30 te hard, en jah dan heeft die een boete op deurmat.
motor zelfde
scooter die rijd gewoon door want kunnen ze (moeilijk) pakken op die snelheid.
Daarom hebben ze een manier bedacht om dat tegen te gaan, rollerbanken.

En wees het met mij eens, 75% die hem opvoert rijd er ook harder dan 30 mee in de stad enzo.
 
scoop643 said:
zeg ik dat dan? dat alle scooters te hard rijden?

maar het probleem is, auto's/motoren mogen niet te hard rijden, en ook de auto niet opvoeren.

Als een auto ergens te hard rijd, b.v. 80 dan hoppa flitsen 30 te hard, en jah dan heeft die een boete op deurmat.
motor zelfde
scooter die rijd gewoon door want kunnen ze (moeilijk) pakken op die snelheid.
Daarom hebben ze een manier bedacht om dat tegen te gaan, rollerbanken.

En wees het met mij eens, 75% die hem opvoert rijd er ook harder dan 30 mee in de stad enzo.

laat ze dan gewoon op de weg lazergunne ofzo maar rollerbanke is onzin zelfs std scoot van me broertje kreeg al boete

ding reed 50
 
Back
Top