Aerox voorvork in Jog RR

VinceHH

New Member
Hallo, na een tijdje weggeweest te zijn (voorheen lid van Scooter-Freaks, maar dat leeft niet zo meer) nu hier met een vraag;

Ik heb een Jog RR staan waar ik graag een Aerox voorvork in zou willen zetten..

Mijn vraag; welke aanpassingen moeten gemaakt worden en welk bouwjaar voorvork heb ik nodig?

Hulp en advies is welkom!
 
Advertisement - register to remove this

Waarom zou je er een Aerox voorvork erin willen?
Is een Jog RR voorvork dan zo slecht?

Qua balhoofd stel zou het denk ik wel moeten passen.. Een fabrikant gaat voor scooter geen 100den verschillende balhoofdstellen op de markt zetten voor al hun scooter modellen..

Verder geen idee wanneer die jog op de markt is gekomen, maar dacht in dezelfde periode toen de oudere Aeroxen op de markt kwamen..

Zou zelf de eerste generatie T-stuk proberen of tweede generatie.
 
Last edited:
...Grote kans dat een Aerox voorvork van hetzelfde bouwjaar als jou Scooter gelijk past , echter kan er verschil zijn met de montage van de remklauw .
 
Zal het even verbeteren.

Ik heb teminste wel een reden waarom ik spelfouten maak..

Misschien komt het door mijn ADHD.. Kan het ook niet helpen, dat mijn brein niet altijd even fijn mee helpt.
 
Hallo, na een tijdje weggeweest te zijn (voorheen lid van Scooter-Freaks, maar dat leeft niet zo meer) nu hier met een vraag;

Ik heb een Jog RR staan waar ik graag een Aerox voorvork in zou willen zetten..

Mijn vraag; welke aanpassingen moeten gemaakt worden en welk bouwjaar voorvork heb ik nodig?

Hulp en advies is welkom!
Het kan maar dan zou je de balhoofd lager moeten mixen want de onderkant kan alleen van een jog en de bovenkant kan van een aerox of jog
 
Back
Top