Aerox start , maar als je gas geeft valt die uit

wevers

Well-Known Member
hallo,
ik heb nogal een raar probleem :p
me scooter die start wel ( met wat moeite ) maar als ik er dan gas bij geef valt die direct uit.
en er komt steeds benzine in mijn filter :S
iemand oplossing ?
 
Advertisement - register to remove this

Alle sproeiers doorblazen met een luchtpistool en de carb goed reinigen he. Niet alleen met je ogen proberen te doorboren (kan het beer een keer extra zeggen dan dat na 3 dagen blijkt dat het toch gewoon vuil was).

Kijk als je de boel toch los hebt, gelijk even hoe de gasnaald staat. Vertel dat hier, en vertel gelijk of dit probleem altijd al was of hoe het ontstaan is enz. Welke sproeier zit er uberhaubt in? En wat voor scooter gaat het om?

Zoals melf al zei is dit waarschijnlijk een gebrek aan benzine in je mengsel, dat kan dus komen door een vuile carburateur, een niet-goed-zittende of lekke vacuumslang, hele oude benzine in je tank (>1jaar), valse lucht, een te kleine sproeier...
 
ik heb een dellorto 17.5 cabb + sito plus uitlaat en sproeier 74 erin maar wat moet ik met de gasnaald doen (geen ervaring mee )
 
Heb je de carb losgehad en gereinigd en de sproeiers doorgeblazen? De gasnaald moet je niets mee doen, wilde alleen weten hoe die staat. En de rest van de info..........
 
Back
Top