Aerox Mdk Design 2003

Neo's OWNAGE said:
Ik heb geen vettere rox gezien op lely
Thanks Roy, het blijft uiteraard een kwestie van smaak.
Die van Daniel ziet er ook goed uit, wat ik niet snel zeg en itt mij stond hij er ook motorisch helemaal compleet bij.

Maar wat niet is, kan en gaat nog komen uiteraard -:-
 
BramV said:
Echt een te felle rox, respect echt waar.
en die achterkap van je zullen wel vele uurtjes in gekropen zijn , maar hij is om te kwijlen
Die achterkap was idd echt ernstig veel werk, maar dan heb je ook wat he.

ErwinZ said:
Zoals al eerder gezegd is ie erg tof :)
Maar rijd dat niet zwaar klote met dat stuur zo ver naar voren?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gereden met dit stuur, paar week terug voor het laatst met het TNT stuurtje. Maar aangezien 90% van het scootvolk met dit stuur rondrijdt en ik iets aparts wilde koos ik dit stuur. Het staat imo stukken beter, en het zal gewoon een kwestie van wennen zijn qua rijden.
TNT is ter informatie naar het plaatselijk museum voor antieke shit gestuurd, en het Metramorphosis stuur is zoals je ziet gespoten naar de kleuren v/d Rox.


Ciao 8)
 
Mike@Rox said:
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gereden met dit stuur, paar week terug voor het laatst met het TNT stuurtje. Maar aangezien 90% van het scootvolk met dit stuur rondrijdt en ik iets aparts wilde koos ik dit stuur. Het staat imo stukken beter, en het zal gewoon een kwestie van wennen zijn qua rijden.
TNT is ter informatie naar het plaatselijk museum voor antieke shit gestuurd, en het Metramorphosis stuur is zoals je ziet gespoten naar de kleuren v/d Rox.


Ciao 8)

Niet dat ik het niet mooi vind hoor, daar niet van ;)
 
Mike@Rox said:
Thanks Roy, het blijft uiteraard een kwestie van smaak.
Die van Daniel ziet er ook goed uit, wat ik niet snel zeg en itt mij stond hij er ook motorisch helemaal compleet bij.

Maar wat niet is, kan en gaat nog komen uiteraard -:-
Thnks for the compliment:D
het motorische gedeelte gaat helemaal goedkomen, heb al wat plannen gehoord en ben overtuigd van een hoge score;)
Volgend seizoen maar is ff sprintje trekken denks:p
 
Dat stuurtje is trouwens wel erg tof (en dat zeg ik niet omdat ik precies dezelfde heb).
Vind het zeker niet verkeerd staan zo naar voren. En het rijdt nog lekker ook :p
 
WTF :W

Bro Mike, wat is dat ding mooi man! echt netjes
kleuren combo, dat zilver en paars.

damn man ik was heel lelystad vergeten man, maar dat maak niet uit kom snel een keer in Assen kijken, naar je scooby and girl ;)
die moet ik ook nog leren kennen zie ik })

bro! spreek je snel
and keep it up!
 
Ej Mike man, tijdens mijn langdurige afwezigheid op dit forum erg goed bezig geweest zie ik. Ziet er te vet uit allemaal :W:W
 
hey buurman bij de custom show, zeer nette rox, heb hem eens grondig bekeken maar er waren weinig kleinigheidjes aan zeer net afgewerkt, mijn complimenten.
 
Raceroxie said:
het motorische gedeelte gaat helemaal goedkomen, heb al wat plannen gehoord en ben overtuigd van een hoge score;)
Volgend seizoen maar is ff sprintje trekken denks:p
Die hoge score gaat er zeker komen, dan trekken we wel even een sprintje -:-

Thunder-rox said:
ja hele mooi scoot, ik vind alleen je stuur wat hoog staan (hehe maarja dat zal wel een reden hebben)
Het stuur kon niet lager ivm aanlopende/schurende remleidingen @ voorkap. Deze ga ik even aanpassen, en tevens wordt de stuur-adaptor verder afgedraaid. Komt helemaal goed dus..

Alvabrain said:
Bro Mike, wat is dat ding mooi man! echt netjes
kleuren combo, dat zilver en paars.

damn man ik was heel lelystad vergeten man, maar dat maak niet uit kom snel een keer in Assen kijken, naar je scooby and girl ;)
die moet ik ook nog leren kennen zie ik })
We spreken binnenkort wel even af, kun je eindelijk kennis maken met Bodil en de Rox checken :)

wolfie said:
had je nog een categorie gewonnen op de customshow?

(kom je trouwens uit assen?)
Beste Optische Idee heb ik gewonnen, en ik kom idd uit Assen..



Verder nogmaals iedereen bedankt voor de complimenten/reacties.

Ciao 8)
 
Back
Top