Aerox Mdk Design 2003

@ Hans;
Ben vandaag nog toevallig met de spotjes bezig geweest, zal zsm pics posten.
Staat erg vet mede door het contrast idd..
Over die wallpapers, ik heb alle foto's ook nog in het origineel formaat 1600 bij nog wat. Dus laat me maar via PM weten welke foto je wilt hebben..

@ Facilly;
Grote maten racegaas kan ik via via aan komen, stuur me maar een PM welke maten je wilt hebben, dan zal ik eens rondvragen voor je.

@ Bart;
Zou best kunnen dat jullie vlakbij ons stonden, kom de volgende keer even langs dan. Ik bijt niet!

@ Ruben;
Owned 8) Voor de niet-wetenden, Ruub had na Lelystad zijn digi in mijn auto laten liggen dus ik en Daniel hebben de hele kaart volgeschoten met allerlei loze shit. Bv bovenstaande pic.........
En idd terugweg ownde te hard!

Iedereen bedankt voor de complimenten

Ciao 8)
 
Last edited:
Dan zal ik even ontopic gaan. En mogen jullie verder gaan via PM.

Heb behoorlijk veel foto's ontvangen via PM/Mail dus die post ik zsm nadat ik ze even geresized/aangepast heb. Als er nog mensen met foto's zijn, PM me.
 
Ik heb geen vettere rox gezien op lely, die blauw met fluor geel die de custom show gewonnen heeft geloof ik, vond ik neit verdient, dan was deze toch cker mooier mja...
Het ging om de onthulling, en die is cker geslaagd, voor mij de vetste rox tot nu toe :)

Ik vond 't echt kk vet die zaterdag, alleen was die ier wel uber irritant soms mja jammer dan.
Ik wilde echt graag zondag nog blijven, mja 't weer liet 't gewoon niet toe dat was cker waar.
Maar ik kijk trug op een kk vet weekend! :)

suc6 nog mike, ik spreek je nog wel!
 
aaa haaaaaaaaaa dus dat ding is van jou!
Zeer mooi ding, echt netjes!

Wees er maar zuinig op, en je stond op de beste plek bij de custom show ;)
 
Echt een te felle rox, respect echt waar.
en die achterkap van je zullen wel vele uurtjes in gekropen zijn , maar hij is om te kwijlen
 
Arno said:
Wees er maar zuinig op, en je stond op de beste plek bij de custom show ;)

Dat vonden wij niet :X Je zag hem niet duidelijk genoeg. Hij kon beter staan waar die Runner (op de hoek met traanplaatstand) Of gewoon ergens in het midden. De Rox stond beetje op de achtergrond was onze mening.
 
Hij stond idd op een superplek, totdat zeg maar een hele lading tweewielers voor de ophoging kwamen te staan.
Daar is niks aan te doen natuurlijk, ik stond er en daar gaat het vooral om..
Het aantal foto's dat is gemaakt + de complimenten zeggen genoeg voor mij.

Bedankt allemaal 8)
 
Hey,

Echt supermooi is die geworden! Complimenten.

Vooral op deze foto doet ie kk hard! :~ Die kleur :W

attachment.php
 
Back
Top