achterkap SF 2 modden

DG.

DG Design
Ik heb een sf 2 die qua uiterlijk volledig is getuned met alles erop en eraan wat te krijgen is...maar dit ben ik zat ik wil wat unieks...Nou heb ik nog een oude kontkap liggen...ik zat te denken die volledig aan te passen...maar ik had nog een idee...een sr50 of aerox achterkap aan te passen en passend te maken dat ie nog past voor t buddyslot,underseat...! Is dit miss eerder gedaan..ik heb alle projecten afgezocht maar ik kon niks vinden..Dus missschien weten jullie of dit te doen is of dat het gewoon gekkenwerk is en ik dus beter die sf2 kap die ik nog heb kan gaan bewerken

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je beter je Normale Speedfight kap aan kan passe..
Een SR/Aerox achterkap KAN vast wel, maar je moet ook bedenken dat deze aan de andere kappen gemaakt moeten worden, wat veel werk op zal leveren...
Maar mocht je het proberen en het mocht lukken ben je wel orgineel...

Succes :henko:
 
en dan zit je ook nog met et probleem dat je buddy er nog goed op moet kunnen, zonder dat die teveel op de kappen steunt
 
neeh oke...al deze problemen had ik op gerekend maar ik d8 miss zegge jullie dat t best mogelijk kon zijn :) Was iig iets aparts geweest ;) Maarjaa ik zal wel met die kap bezig gaan die ik nog heb daar komt wel wat moois uit :)

bedankt!! groete Daniel
 
Back
Top