Aansluiten Koso/TNT digi-teller

NeoS-SpeedSR

*was daaneos70*
Het lukt me gewoon niet op hem levend te krijgen kan iemand mij helpen?
Hier onder een gebruiksaanwijzing, alles zit er al op alleen de electra nog aansluiten.
Ik zou al blij zijn als die het deed :+
Nog mooier zou zijn als mn benzine en olie metertjes het ook gaan doen, dus iemand hier die me kan helpen, p.s. misschien is het makkelijk om mijn scan afbeelding te bewerken en dan terug te sturen <]

alvast bedankt9||6

Sorry dat de foto zo vies is :)

2uxzs7r.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Werk je nog met je stnd kabelboom of niet?

Je kan om te beginnen kijken of de teller het uberhaupt wel doet, door de groene draad van derde stekker op de min pool van de accu te houden en de zwarte op de plus pool. Dan moet de teller opstarten.
 
vervolgens maak je groene draad vast op het frame. De zwarte draad van zojuist verbinden wij met een van de draden uit het contactslot. Om te bepalen welke draad, moet je meten op welke draad er in de off stand geen spanning staat en in de on stand wel. Als het goed is werkt je teller dan via het contactslot.

Vervolgens verbind je de draden zoals aangegeven in het schema. De gele draad met de grijze (weet ik niet zeker) van de benzinemeter. En de rode draad met een van de twee van de olieniveaumeter. Controleer de werking van beide door de niveaumeters te demonteren en de vlotter ervan op en neer te halen. Het kan even duren voordat de tellerunit hierop reageert.

Succes verder.........
 
Hij doet het :), contact aan---->digi-teller aan
Km/h doet die ook en olie ook, nu nog benzine, maar weet iemand of het uitmaakt of je een oud of nieuw model meter hebt in je tank, de oude meters gaven alleen aan wanneer je moest tanken en gaven geen indicatie hoeveel er nog ongeveer in zat.
Ik heb de oude, en de digi-teller geeft een indicatie aan...
Want tot nu toe zegt die alleen maar dat de tank leeg is.
Ik ga vanmiddag wel een litertje of 2 benzine halen en dan aansluiten kijken of die zegt of die vol is..
 
Oke...maar hij geeft niks aan want nu zegt die dat die leeg is en als ik hem nou vul? :p
Anders moet ik andere meter kopen?
Zoja waar en wat gaat dit me weer kosten...pff
 
Maar die benzinemeters van stage6 kun je die zonder te veel aan te passen ook op Aerox zetten. Ik bedoel dat je niet met die Ohms enzo moet prutsen
 
Oke...maar hij geeft niks aan want nu zegt die dat die leeg is en als ik hem nou vul? :p
Anders moet ik andere meter kopen?
Zoja waar en wat gaat dit me weer kosten...pff

Als je hem vult geeft hij ook geen "signaal". De meter geeft alleen "signaal" als de tank leeg is.
 
blue/hazara

Ik als noob heb deze teller gekocht maar ik heb een klein vraagje?? Op dat blad staat er een kabel met opschrift blue/hazara, waar moet deze op aangesloten worden?? 8P
 
koso teller

heey man even een vraagje over die teller moeten alle drie de magneetjes in het wiel of 1 ???

hoop snel van je te hooren
 
1 of 3.

1 kan prima. Als je er 3 in doet zal hij het iets nauwkeurige weergeven.

Wel even je teller goed instellen. Anders ga je volgens je teller ineens 3 x zo snel.
 
mbk nieuw model kofferslot

Ja hallo kheb is een vraagje ik ben van de regio mechelen , kheb dus een probleempje ik heb een mbk booster spirit van het jaar 2006 nieuw model mar ik heb geen achterslot , dus vroeg ik me af waar ik deze kon kopen of er aan kon geraken, het zou een grote hulp zijn dankje
 
Dit is geen probleem, werkt prima.

Let wel op, dat je nu een (heel) oud topic omhoog kickt.

Als je nog meer vragen hebt kun je beter even een eigen topic aanmaken.
 
Back
Top