Aansluiten groot licht

Technical

New Member
Beste scooterkenners, ik ben bezig om mijn Piaggio NTT te repareren. Nu moest ik een nieuw knipperlicht relais kopen, deze doen het nu. Echter heb ik alleen dimlicht en geen grootlicht. Nu is mijn vraag hoe ik het groot licht kan aansluiten, deze loopt volgens mij naar het grote relais tegen het frame? En er hoort een spanningsregelaar bij die op het knipperlicht relais zit? Ik zag een schema voorbij komen maar daar kom ik geen wijs uit. Alle informatie is welkom, alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Neem aan dat grootlicht niet standaard op je scooter zat?? Klopt het dat je van die schijnwerper erop hebt zitten met 1 stand? Zo ja dan heb je namelijk ook niks aan het grootlicht.. Tenzij je de lampenunit ook vervangt voor iets wat wel grootlicht nodig heeft.
 
Ik meen me te herrinneren dat ik op de NTT wel groot licht had, ik heb nu echter de voorlampen en stuurkap van een nrg mc3, alleen de lichtknop is van de NTT. Voor zover ik weet zou een nrg mc3 toch groot licht moeten hebben, misschien moet ik de aansluiting van de mc3 lampenknop ombouwen?
 
Back
Top