^@#$%Âanrijding!!

MadMan

Well-Known Member
Ok, nou dat weer.. reed ik vanochtend naar school, kwam ik een groep koters tegen, allemaal meisjes. Ze kwamen me tegenmoet op een fietspad waar het 1 richtingsverkeer is, en ik goed reed. Ik claxoneer en minder vaart en de groep gaat aan de knat.
Ik er langzaam langsop, duikt zo'n doos voor m'n scooter. Een korte maar hevige klap volgt... Alle 2 geen lichamelijke schade... Ik kijk naar m'n scoot---> Voorkap gescheurt paint beschadigd, gat in beenschild en lichtkap beschadigt
mad.gif
mad.gif


Adressen uitgewisselt.... Ik von dat ik goed zat, hun reden tegen het verkeer in met 2 personen naast elkaar.... Ik ben een 'opgevoerde' scoot, heb net een boete van 60 piek van de juut thuisgehad...
Verzekering in werk gesteld, hopelijk krijg ik wat terug. Wat denken jullie ervan, zou ik wat terug krijgen?

Anders vraag ik Daan om wat advies? (king of torture) Greetz
mad.gif
man



------------------
Aprilia 'Army' Gulliver, min. hor. Polini Vario en Giannelli Sport Pro 5
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by NastroAzzuro:
over asociaal weggedrag gesproken... wie van de forumbezoekers kunnen we met zun scootertje opgeven voor 'een gevaar op de weg'???
smile.gif
smile.gif

Hmmm, ik niet (serieus)...

En al die mensen die zo lomp gaan zitten rijden (onder invloed enzo) moeten ze tegen een muur zetten en kapot schieten...

Greetz.
 
Originally posted by Zillion:
Deden ze bij een maat van me ook, nooit aan de kant gaan die fietser, hij zet zijn voet op de pakjedrager en geeft vol gas (tp70) en die jongen knalt zo uit de bocht tegen een gemeente hokje aan


Eikel zeg crisis
 
Mjah, ik zou er niet trots op zijn als ik aso zou rijden, dus dat doe ik dan ook maar niet.
Gewoon hard rijden als het kan is ok, maar hier in de buurt bijv. rij ik altijd rustig, dan gaan er ook geen mensen zeiken en vind iedereen mij lief
biggrin.gif
.

Maar heeeeeeeeel soms ben ik ook wel een klein beetje aso (valt echt wel mee).
 
Ik vind mezelf niet asociaal rijden, maar soms zit je je zo te ergeren (idd ook aan de ex-junks
biggrin.gif
) dat je gewoon je frustratie der effe uit moet blazen, dan wil ik wellus een stoepje ofsow meepakken om een koekblikje te passeren. In woonwijken enzow doe ik altijd rustig aan, want ik moet er niet aan denken om opeens een klein kind onder me scoot te hebben. Die kotertjes wordt tegenwoordig ook helemaal niet meer geleerd om uit te kijken, mja, das de schuld van hun ouders, kunnen zij zelf ook niets aan doen. Eigenlijk rij ik alleen hard waar het kan, dus mooie rustige, vlakke wegen...
 
Originally posted by NastroAzzuro:
op je fiets zeker
smile.gif

biggrin.gif
, nee, ik ben een sociale fietser, maar ik kan wel behoorlijk vage stunts uithalen op m'n scooter
smile.gif
Wel verantwoord, maar niemand durft bij mij achterop te zitten, behalve m'n broertje
smile.gif

Btw, wie heeft gister een gevaar op de weg gezien?

Greetz
 
Originally posted by NastroAzzuro:
Gevaar op de weg hebbik ook gezien ja, was wel grapzig... maarrr: wat een triest wijf zeg in die kutopel...

Leuk he, rondjes rijden op de rotonde
biggrin.gif

Ik vond die Belg wel vet rijden
smile.gif

Blik op de weg was trouwens ook wel vet, met al die motors
smile.gif
Die mof die over de 200km/h ging
smile.gif
Durfde hij nog tegen de wouten te zeggen dat hij 120 á 130km/h reed
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Erm, Ja hoezo?
Ik vind gewoon dat van die kereltjes bij mij in de buurt, met hun stoere aprilia's (nauwelijks opgevoerd, geen eer aan te behalen) gewoon niet uitkijken (geen voorrang geven, scooter voor een kroeg parkeren, lekker zuipen)... Resultaat: pas geleden, 3* rollenbank in 2 dagen :)eek
smile.gif
zodat ik ALS het een keer mooi weer is niet eens een rondje kan rijden...
Iets duidelijker, ik probeer niet irritant te zijn, maar als ik soms van die mensen zie rijden, begint het bij mij te jeuken...
Greetz.

nee zomaar ik denk er trouwens wel ongeveer hetzelfde over als jou maar ik weet me nog niet altijd even goed te beheersen(minder ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel waarschijnlijk)
 
Originally posted by Gijshouwen:
nee zomaar ik denk er trouwens wel ongeveer hetzelfde over als jou maar ik weet me nog niet altijd even goed te beheersen(minder ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel waarschijnlijk)

"Minder ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel waarschijnlijk"
smile.gif
smile.gif


Nou zo verantwoordelijk ben ik nou ook weer niet, ik denk dat ik vanavond maar weer eens wat onverantwoordelijke dingen ga doen (I love saturdaynight)...

Nee serieus, in het verkeer probeer ik me verantwoordelijk te gedragen. Pas geleden (carnavalf) viel een vriend van me (onder invloed :mad
smile.gif
van een Puchje, van een andere vriend van me, af. Resultaat: zijn oog ging pas naar 2 dagen weer open, kaak geschaafd, handen open, wenkbrauw heeft hij nu ff niet meer, en verder zijn arm verbrand (door de wrijving)... Nou dat soort dingen zet mij wel aan het denken, eerlijk gezegd...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
"Minder ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel waarschijnlijk"
smile.gif
smile.gif

Nou zo verantwoordelijk ben ik nou ook weer niet, ik denk dat ik vanavond maar weer eens wat onverantwoordelijke dingen ga doen (I love saturdaynight)...

ja maar ik had het nu ff over je gedrag in het verkeer dat jij als limburger zijnde op zaterdag avond gek gaat doen dat ligt nogal voor de hand.


Nee serieus, in het verkeer probeer ik me verantwoordelijk te gedragen. Pas geleden (carnavalf) viel een vriend van me (onder invloed :mad
smile.gif
van een Puchje, van een andere vriend van me, af. Resultaat: zijn oog ging pas naar 2 dagen weer open, kaak geschaafd, handen open, wenkbrauw heeft hij nu ff niet meer, en verder zijn arm verbrand (door de wrijving)... Nou dat soort dingen zet mij wel aan het denken, eerlijk gezegd...
Greetz.

ja zulk soort verhalen ken ik ook als je gaat zuipen en dan gaat brommer rijden:
maat van mijn broer: geschept met zijn zatte kop> 3 gebroken ribben,gescheurde milt en een klaplong
mijn neef: op een betonnen paal geklapt met zijn zatte hoofd> heeft links geen grote teen meer.
 
De mensen hebben het gewoon zelf in de hand of ik aso ga rijden of niet.
Als ik rijd op een weg waar alle wagens gewoon een dikke 80 rijden en dan rijdt er zo'n ex-junk-met-nu-een-vrouw-en-twee-kinderen-in-z'n-volvo voor me die maar 50 rijdt ofzo dan ga ik ook altijd een beetje "pushen" enzo.
Ena l die ouwe gasten die op hun ouwe dag nog es hetzelfde rondje gaan fietsen moeten helemaal opzouten, als je toetert moeten ze altijd ÉÉRST omkijken wat er nu weer aankomt en dan dringt het pas door dat ze aan de kant moeten.
Maar zo in de kern zegmaar vind ik het wel een beetje imbiciel zoals af en toe van die jonge mannetjes rijden met hun net onbegrensde scoot. In de stad zit er zo een of ander rotjoch op je scoot.

Mzzl
 
Originally posted by Gijshouwen:
Dacht jij ook zo toen je nog 16 was?


Erm, Ja hoezo?

Ik vind gewoon dat van die kereltjes bij mij in de buurt, met hun stoere aprilia's (nauwelijks opgevoerd, geen eer aan te behalen) gewoon niet uitkijken (geen voorrang geven, scooter voor een kroeg parkeren, lekker zuipen)... Resultaat: pas geleden, 3* rollenbank in 2 dagen :)eek
smile.gif
zodat ik ALS het een keer mooi weer is niet eens een rondje kan rijden...

Iets duidelijker, ik probeer niet irritant te zijn, maar als ik soms van die mensen zie rijden, begint het bij mij te jeuken...

Greetz.
 
Originally posted by The Aerox man:
De mensen hebben het gewoon zelf in de hand of ik aso ga rijden of niet.
Als ik rijd op een weg waar alle wagens gewoon een dikke 80 rijden en dan rijdt er zo'n ex-junk-met-nu-een-vrouw-en-twee-kinderen-in-z'n-volvo voor me die maar 50 rijdt ofzo dan ga ik ook altijd een beetje "pushen" enzo.
Ena l die ouwe gasten die op hun ouwe dag nog es hetzelfde rondje gaan fietsen moeten helemaal opzouten, als je toetert moeten ze altijd ÉÉRST omkijken wat er nu weer aankomt en dan dringt het pas door dat ze aan de kant moeten.
Maar zo in de kern zegmaar vind ik het wel een beetje imbiciel zoals af en toe van die jonge mannetjes rijden met hun net onbegrensde scoot. In de stad zit er zo een of ander rotjoch op je scoot.

Mzzl

Helemaal mee eens, vooral dat van die ex-junk
smile.gif
smile.gif
...

Greetz.
 
Wow, dit lijkt meer op chatten als op forummen, Gijs
smile.gif
smile.gif
...

Ik doe nooit gek op zaterdagavonden
rolleyes.gif
...

Ik ga trouwens nooit in Limburg op stap, meestal Eindhoven (stratum), dit weekend Zwolle (=ver weg)...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Wow, dit lijkt meer op chatten als op forummen, Gijs
smile.gif
smile.gif
....

ja en gelukkig zitten we ook niet off-topic
biggrin.gif



Ik doe nooit gek op zaterdagavonden
rolleyes.gif
...
Ik ga trouwens nooit in Limburg op stap, meestal Eindhoven (stratum), dit weekend Zwolle (=ver weg)...
Greetz.

ik zit meestal ook op stratum, waar ga jij meestal heen dan?
 
Originally posted by Daanje_70MHR:

Blik op de weg was trouwens ook wel vet, met al die motors
smile.gif
Die mof die over de 200km/h ging
smile.gif
Durfde hij nog tegen de wouten te zeggen dat hij 120 á 130km/h reed
smile.gif


Greetz

Waarschijnlijk wijkt zijn teller even veel af als de mijne?
 
Originally posted by Gijshouwen:
ik zit meestal ook op stratum, waar ga jij meestal heen dan?

Ik ben nooit offtopic
rolleyes.gif
...

Stratum:
-Sante
-Blue Parrot
-Tipsy Duck
-Heel soms: Kix (raddraaien)
-Heeeel soms: die tent met die houten voorkant (?)...
-Daarna val ik meestal om
smile.gif
...

En jij?

Greetz.
 
Back
Top