[A]Piaggio Zip SP in onderdelen of compleet

Status
Not open for further replies.

Badr

Voddenbaal
Te koop Piaggio Zip SP van Schilpedinges (hoeksche waard scooterhooligan:p )

Twee kappen sets (1tje special paint, andere raceklaar)
Velgen set, geel met gepolijste velgrand)
set Brigdestone Battlex banden 3.50-10
Malossi remschijf Zip SP + volledig remsysteem Malossi MHR
Stalen remleidingen
Mountainbikestuurtje
Dell'orto PHBG-19 race-spec. met malossi vlotterbak
Goeie temp. meter (merk volgt nog :p)
Malossi Radiateur
Malossi MHR recht spruitstuk
Malossi MHR VL13 membraam
HPI binnenrotor
Volledige Malossi MHR 2000 Overrange
Malossi Delta Clutch 2000 race spec.
Malossi Koppelingshuis
Malossi primair en secundaire vertanding (specs volgen op vraag)
Malossi MHR team krukas met aanpassing
Malossi rs 24/10 voorschokbreker
Malossi rs 24 achterschokbreker
Malossi MHR team 2000 50cc pijp

Prijzen zijn niet los vermeld, pm me maar met een bod, DUS OPZOUTUH MET JE RICHTPRIJZEN OFZO, ik zal alles doorgeven aan schilpedinges en zo houden we het contact. Een bod op de gehele scoot is ook mogelijk natuurlijk.

Carterhelften en cilnder zijn los alleen in overleg los verkrijgbaar. Deze scooter haalde op de meeting vorig jaar in Klaaswael 13,97pk en VERSLOEG dus de twins zip 8) in de 50cc klasse.

Foto's van de scoot volgen nog, dus heeft geduld.
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben wel geintresseerd in de volgende onderdelen, mocht hij niet in 1 keer doorgaan:

HPI ontsteking
Malossi Delta Clutch 2000 race spec.
Malossi Koppelingshuis

contact email: dawtuning@hotmail.com

Greetzz DAW
 
Interesse in:

Malossi rs 24/10 voorschokbreker
Malossi rs 24 achterschokbreker
Malossi remschijf Zip SP + volledig remsysteem Malossi MHR
Stalen remleidingen

ik hoor de prijs wel ;)

msn:eurtboesch@hotmail.com
 
Originally posted by SWA
Prijzen zijn niet los vermeld, pm me maar met een bod, DUS OPZOUTUH MET JE RICHTPRIJZEN OFZO, ik zal alles doorgeven aan schilpedinges en zo houden we het contact. Een bod op de gehele scoot is ook mogelijk natuurlijk.


Er zijn wel erg veel mensen hier die me pm'en en volgens mij niet deze zin hebben gelezen ofzo.... Als je wat wil hebben doe je maar een bod en opzouten met vragen als:"Wa wil je ervoor hebben". Je komt maar met:"Ik wil er .... euro voor geven"

Als er nog mensen pm'etjes sturen met vraagprijzen of richtprijzen pm ik ze dus NIET terug, iedereen kan gewoon normaal lezen lijkt me!
 
Originally posted by Enrico@nrg
Gaat alleen het stuur.. (Dus alleen ding waar je aan vast moet houden dus niet de pen en clamp) ook los weg?

ik heb eventueel wel interesse in de klem, als er een 22mm dik stuurtje in kan.
 
Op de Klaaswaal meeting zullen alle spullen te zien zijn en verkocht worden. Dit moest ik ff van Rene hier melden...Er kan dan ook over een prijs gesproken worden.

Als je bepaalde spullen eerder wil hebben of vragen hebt kun je ze ook aan mij stellen (arnegroenenberg@hotmail.com) ik weet ook alles van de scooter en mag voor Rene onderhandelen over prijzen.

Verder geldt dat spullen die bij elkaar horen zoveel mogelijk als set zullen worden verkocht (stuurdelen en overrange bijvoorbeeld)

Ik hoor het allemaal wel. Groeten, Arne
 
Even wat richtprijzen.

Blok DDl getuned op Top scooter specificaties met MHR Team krukas en prim. en sec. Malossi vertanding: 400 euro.

RS24-10 voorveer 375 euro.

RS24 achterveer 170 euro.
 
Aangezien in je advertentie staat dat je hem ook compleet weg wilt doen heb je ook een frame dus? Doe je die los weg? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top