[A]pia race onderdelen...

Status
Not open for further replies.

armani

ride or die
wegens beeindigen van hobby bied ik hierbij me onderdelen aan van me zippie sp..bied maar wat je ervoor over hebt wel serieus natuurlijk!!!
foto's op aanvraag

malossi rad======verkocht aan tjerk
bitubo voorveer===verkocht aan tjerk
polini evo6 uitlaat: 125euro
polini evo5 cilinder 50cc tuned bij dirk(dila)
polini speeddrive poulie zgan: 120euro
polini evo5 vario +snaar
polini evo krukas: 100euro
polini speedcontrol vario voor runner
polini speedcontrol voor typhoon, zip ac
malossi vl11 membraan met stuffer erin bewerkt en losse sfuffer erbij: 40euro
dellortho 19mm carb zonder olie: 40euro
malossi clutch wing bell nieuw!! 45euro
zip monozadel: 40euro
polini 2g koppeling

2x std poulie

en dan is er nog me kale zip sp..voorzien van malossi schijf voor en malossi remblokjes malossi remblokken achter... polini silentblocks in subframe carter bewerkt door dila..ml voorband en battlax achterband alle kappen erbij en eventueel wat std shit erbij...niet lager dan 500euro ben benieuwd of ik wat reaties krijg nu...groeten
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

vpr voor..

bitubo voorvering. (foto ? )

vl11 membraan

malossi wingbell


en ik weet niet of je interresse heb om je malossi schijf te ruilen tegen een orginele + bijbetaling ?


groeten
 
Als je kappen los weg gaat doen, grote interesse in zip sp voorkap, en stuurkapje. En als je die niet wegdoet, heb je de licht unit nog van je sp? zoja...verkoop je die wel los?
 
heb wel interesse in de complete zip sp... zit er nog draadboom oid in? En wat kan je er nog van std spul bij doen?
 
de zip wil ik zo verkopen met kappen enz dus met velgen en lichtunit....en voor degene die vroeg voor kabelboom jah zit erbij en kan wel wat std onderdelen erbij geven heb al1 ni veel std spul. bied maar voor de zip en wingbell wingbell is splinternieuw nooit gebruikt...sebac veer 75euro voor degene die het vroeg...voor de rest bied maar wat..
 
VELGEN

Als je je zip alsnog inn onderdelen gaat verkopen,

Zou ik een setje velgen heel graag van je over willen nemen

Ik hoor het wel
 
ik ben erg opzoek naar een stuurkapje en lichtunit... dus als je nog van besluit veranderd, pm me maar

ik wil mss ook wel je hele SP kopen, ligt aan de prijs...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top