[A] Peugeot spul

Status
Not open for further replies.
Originally posted by ikhebeenpeusjo!
liggen twee grote dierenarts rekeningen omdat er een of andere gek het lef heeft gehad om mijn honden te slaan met een knuppel terwijl ie bezig was in de schuur in te breken en omdat niemand hem te pakken heeft gekregen moeten wij betalen


sorry.. maar dit gaat wel heeel erg ver :| de onderdelen die verzonden moeten worden ... zijn nog wel aanwezig toch?

ook een pm van mij.:)
 
K krijg zo onderhand de zenuwen van dat joch...
Iemand al op zn huisnummer proberen te bellen weer??

K wordt t ook flink zat....
 
K heb net wel weer een smsje van m gekregen. Dat ie als ie thuis is, is nu met familie weg ofzo, zou gaan bellen waar die pakketjes zijn enzo, want hij snapt er ook niks van waar ze blijven zegt ie....
Naja ok dan maar....
 
Ja k vind t ook maar een rare zooi. Maar ja... als k een keer een kans zie om er langs te rijden doe k dat wel als die zooi er dan nog niet is....
Maar nu komt dat gewoon echt niet uit...
Maar goed... wat doe je er nu aan dan?
 
laat iemand even contact met hem opnemen op het huisnummer.
als hij zijn pakketjes echt verzonden heeft krijgt hij een papiertje met een code erop. verzend code.

met die code en de postcode kan je je pakketje traceren.

Johan... ALS je dit leest geef ff die nummers door!!

want ik heb ook NOGSTEEDS niets ontvangen!!
 
ik heb hem laatst aan de telefoon gehad maar toen was hij onderweg ofzo... ik heb gezegt dat sander het vrijdag of zaterdag kon op halen heb hem een mail gestuurt waar dat in stond en verde hebben sander en ik niks meer gehord:S ik wil gewoon mijn geld tertug:S dit werkt op mijn zenuwe en aan gezien ik die der niet zoveel meer overheb na deze vakantie is dat best vervelend!! ik denk dat we allemaal het geld kwijd zijn en ook noooit meer terug krijgen:S
dit is wat ik weet ik wil graag meer weten hier over
 
mocht iemand beslissen om de spullen of het geld op te halen.
laat iemand hem ff 40 euri geven voor mijn cilinder die we zouden ruilen... kga er namelijk niet vanuit dat ik mijn cilinder ooit nog terug zien.......
 
als je geld overmaakt op een rekening nummer... en vervolgens krijg je er geen spullen voor... je hebt zijn adres en rekening nummer etc. kan je dan geen aangifte doen bij de politie?
 
vandaag een smsje of k die spullen had gekregen. Niet dus...
Hij zei dat ze er al moesten zijn... maar of k dan nog een keertje mn adres wilde sturen, dan kon ie kijken of er niks verkeerds was gegaan.. Of ie niet iets verkeerds had opgegeven... Maar verder weer niks....

Wordt vervolgd
 
maar als die [zogenaamd] die spullen opgestuurd heeft, dan moet ie ook die code hebben..... Maar ja, dan zegt ie natuurlijk weer; 'Jaa, die code die ben ik kwijt' oid.....:|
Als ie echt de spullen had opgestuurt had echt wel zeker 1 iemand iets ontvangen.
Als het nog lang duurt ga ik er een keer langs.....
 
Laat t effe weten dan als je er langs wilt gaan. Of je dan ook e Bida S2 van mij zou mee willen nemen, dan stuur k wel geld naar jou om t dan te versturen naar mij ofzo... K hoor t wel dan....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top