[A] Peugeot spul

Status
Not open for further replies.

ikhebeenpeusjo!

Well-Known Member
ik heb een Speedfight staan waarvan de krukas dol is op het punt waar je de variobout vastdraait. De kappen zijn rood overgespoten, BCD koplamp en cover voor in de achterkant , twee michelin pilot sport banden, metrakit remschijf voor, stereoinstallatie met twee goede JBL speakers in de buddy gebouwd, mhr replica 70 LC(is 400 km ingereden) aluminium cilinder, charmo 70 giet( en ori cil(15000 km), een bidalot s2 en een gloednieuwe Laser x-pro limited edition waarvan een van de boutje bij de demper kapot is.en ook nog een sito+ uitlaat malossi deltaclutch malossi v-snaar , 19,5 mm malossi/delortho carb powerfilters std luchtfilter, alu treeplankjes, nieuwe voor en achterveer, malossi wing clutch bell(deze scooter was bedoeld als project en er is dus niks van terecht gekomen door die krukas en nog veel meer ori en andere onderdelen liggen. Ik moet het allemaal kwijt dus het kan allemaal voor weinig weg. Liefst in 1 keer(dan wordt er dus een verzekering tot mei 2004 bijgesloten) maar los is ook mogelijk. zelf woon ik in rijswijk ZH en mijn mob is 0641519278 of reageer gewoon op de post
ook nog een niet gebruikte di tech v-snaar ik dacht dat deze strakker zat maar dit was niet het geval.
reageer snel ik moet de spullen allemaal kwijt i.v.m. mijn aprilia rs125 want ik stap dus over op de motor.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

aerox ze waren 30 nieuw dus ik dacht aan 15 euro waren alleen tijdelijk met 1 schroefje vastgezet zijn dus nog goed
wat zijn de verzendkosten van zoiets??
 
nieuwprijs van de cilinder was 224 euro bij vink in Delft, voor 110 euro is ie van jou. is gewoon zoals ie uit het doosje komt geen tunepraktijken 400 km ingereden op eigen smering dus geen oliepomp maar handmatig 1 op 40 met castrol tts is dus nog in goede staat , je krijgt er alles bij cil zuiger en wat er nog meer voor nodig is maar de cir clipjes en voetpakking moet je even nieuw halen is riskant om die te herbruiken, kan ook wel geregeld worden.
 
Originally posted by ikhebeenpeusjo!
aerox ze waren 30 nieuw dus ik dacht aan 15 euro waren alleen tijdelijk met 1 schroefje vastgezet zijn dus nog goed
wat zijn de verzendkosten van zoiets??

verzendkosten zijn € 5,50

Ik bied dan € 15,50 incl. verzenden :)
 
ok is prima wordt er nou niet beter op 10 euro maar tmoet tog weg dus waarom zou ik jou er geen plezier mee doen. geld overigens niet voor artikelen zoals uitlaten en cilinders :) die slijt ik toch wel voor een mooi prijsje aan jong scooter-rijdend nederland
verkocht aan aerox dus pm me voor verdere afhandeling
 
hey!

heb je die 19,5 mm delortho carb + powerfilters nog?
zoja ik heb wel interesse.

20 euro geboden.

Misschien ook nog wel in die stereoinstallatie met twee goede JBL speakers. staat dat ze zijn ingebouwd kan je ze loshalen? (lijkt me wel toch) zoja, wat is je prijs ?
 
kzal ff wat fotootjes neerzetten
20 euro is aan de kleine kant

Carburateur-kit 19.5mm. MHR SPEED, speciaal voor 70cc. Prijs Euro: 109.90
Fabrikant: Origineel Malossi model 2003 Bestelnummer: 2322 Plaatje:
www.brommerhoek-vink.nl

ik dacht meer aan 40-50 inc de powerfilter

de stereoinstallatie kan ik zo loskoppelen en eruit schroeven.
30 euro is mijn prijs hiervoor. nee dit is niet teveel geld ga jij maar 2 jbl speakers halen in de winkel :)
 
klopt 30 euro voor die JBL is niet duur
maar is inc. versterker?

en 40-50 euro is me iets aan de hoge kant.
ook aangezien 19.5mm niet op std spruitstuk past, ik dus ook nieuw spruitstuk moet halen en ik niet met powerfilter kan rijden in de winter.

wat voor powerfilter btw?
 
Hier wel interresse in die Bidalot S2.
Wat moet je er voor hebben? En heb je er misschien ook een fotootje van ofzo?
En zitten er geen deuken ofzo in?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top