[A]Onderdelen Peugeot Speedfight

Status
Not open for further replies.
als je me die vario opstuurd (kan gewoon in brievenbus)

dan hoef je die 10 euro niet meer over te maken :)
spreek je wel hierover op msn
 
Originally posted by mrkaay

* Beenschild zwart speedfight 1&2 = 12.50
* Voetenplank zwart speedfight 1&2 = 12.50


Misschien wel interesse, maar waar ligt Prinsenbeek ergens ? Versturen lijkt me vrij lastig namelijk. Woon zelf in Zaandam. (omgeving Asmterdam)
 
de voetenplank is ook al verkocht ik heb alleen het beenschild nog wel ja maar daar zitten 2 gaatjes in voor verstevigingstangen ik weet niet of dat een probleem is ? prinsenbeek ligt tegen breda aan
 
std koppeling komt mijn kant uit.

Koen... std koppeling mag mijn kant uit;)

*en die koelfan, was die niet voor mikkel ? of heb ik dat nu verkeerd... ik zie namelijk dat hij TE KOOP staat???? :|

check je pm nog ff over tnt stuur.
 
nee nee maak je niet druk die komt ook gewoon met de koppeling mee die staat al een tijdje in het rijtje en aangezien ik mikkel al toch wel een tijdje niet heb gesproken weet ik ook niet waar ik aan toe ben :) op msn spreken we af hoe we het regelen :) ;)
 
Ik heb interesse in de startmoter als deze 100% goed functioneerd.

ik wil er de 20 euro voor geven mits dit incl de verzendkosten is

mail me of voeg me anders toe op msn: cw_aka_drake@hotmail.com
 
Last edited:
owja en over die startmotor... ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of ie het doet ik kreeg hem los bij mijn scooter dus ik weet niet...
 
@ mikkel... het is al geregeld ;) stade0ne maakt geld over want hij wilde mijn koppeling en dan doe ik hem daar bij dus dan moet je verder bij hem zijn...

en over het stuurtje... die is afgelopen vrijdag opgehaald
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top