[A]Mooiste Aerox van Scooterforum!

Status
Not open for further replies.

Facilly

[NHO] M-tuning
Hallo,

Met pijn in het hart bied ik mijn zéér unieke Yamaha Aerox R aan.
Ik doe dit, omdat hij nu eindelijk helemaal klaar is en ik het zonde vind als er krassen of schade op komt.
Hij is verzekerd tot eind oktober 2007 (Groot kenteken, dus hij is geschouwd enz.)

De Aerox komt uit 2003 en heeft weinig gelopen, hij is dus 100% goed.
Motorisch is hij helemaal orgineel, alleen de uitlaat is ontgrenst waardoor hij iets harder loopt (70 km/h). Er zit ook een (euro)begrenzer op, dus nooit last van boetes oid.

Er zitten nieuwe banden op de scooter, ik heb hier alleen maar een paar rondjes mee in de buurt gereden.
De banden zitten om spectaculaire SR velgen, Het ‘’chroom’’ van deze velgen staat erg mooi bij de kappen.

Optisch is er echter wel veel gedaan, in tegenstelling tot het motorische punt.
Een lijstje van de extra’s:

· TNT Clamp
· TNT Racestuur
· Gepolijste Voorvork
· Voorvork is 4cm verlaagd
· BCD Voorspatbord
· Buzetti Zijstandaard
· Killswitch
· YSS 330mm Schokbreker
· Gepolijste SR velgen
· 5 liter Karttank
· Aerox Zwart/Grijze Buddyseat
· Custom Kappen
· Gepolijste Carterkap
· Gepolijste Waterpompdeksel
· Zwart Slakkenhuis
· Led (voor)lichtjes
· Flip-flop lak
· Racegaas
· Power One Accu
· TNT Kickstarter
· Michelin Pilot Sport Banden
· Enz enz.



De scooter is volledig in nieuwstaat! Zoals te zien is op de foto’s, is de scooter qua uiterlijk verre van standaard. Je zal dus zeker opvallen!

Voorkap:

Er is een grill in de voorkap gemaakt, het koelrooster is vergroot en afgewerkt met racgaas en het voorlicht is professioneel weggewerkt.

Voorconsole:

Er zijn aan beide kanten van de kap (zij kanten dus) inlaat grills gemaakt.

Binnenkappen:

Hier is erg veel aan gebeurd, van alle binnenkappen (beenschild, treeplank, accukap, oliekap) hebben we het voor elkaar gekregen om er 1 complete kap van te maken.
Het slotje in het accukapje is ook dichtgemaakt en de treeplankjes op de voetenplatenkap zijn volledig glad gemaakt.

Achterkap:

Van de z-kappen, achterkappen, monoseat en underseat is 1 geheel gemaakt. Het rooster in de z-kap is vergroot, het gat voor de tankdop in de monoseat is dichtgemaakt en helemaal strak getrokken. De underseat is volledig zelf gemaakt en de inhammen en gaten zijn verder ook allemaal dichtgemaakt.

Onderkap:

Hier zijn 2 gaten in gefreesd om hem een nog meer race-look te geven.


Zoals je kan lezen was dit gigantisch veel werk. De lak die op de kappen zit is FlipFlop Blue to Red. Menig mens weet hoe duur deze lak is.

De lak veranderd van blauw naar paars en als de zon er verder op schijnt zie je een hele mooie goude en rode laag op de kappen zitten.

Alle gleuven, gaten etc zijn afgewerkt met gaas. Dit maakt de scooter nog net even wat mooier.

Zoals je ziet was het voor mij een straatscooter, er moet dan dus ook licht op zitten. Dit zit er dus ook op, in de vorm van ledstrips. Deze zijn gewoon weggewerkt en zie je pas als ze aanstaan. Dit geeft voldoende licht.

Hij rijdt verder goed en start in 1x.

Je kan mij bellen of e-mailen.

Vraagprijs: 2400 euro

Gr Mitchel – gsuss_@hotmail.com



1099165L.JPG


1099166L.JPG


1099167L.JPG


1099168L.JPG


1099169L.JPG


1099170L.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top