[A]MHR Team 50 cc Pia LC

Status
Not open for further replies.

YasinB

:: SA Slider::
Ik heb nog een MHR Team 50 cc Pia LC liggen
die heeft haast niks gelopen in totaal 100 km
Hij is ook tot het uiterste getuned door
Mario Van De Heide ik had het overgekocht van iemand alleen ik
heb geen 85 mm rod.
Bieden Maar zou ik zeggen( en kom niet aan met 30 e ofzo :().
Ik heb geen pakkingen en naaldlager die moet je zelf regelen.
hij is eventueel ook te ruil tegen andere onderdelen.


cil.jpg


cil1.jpg


cil2.jpg


cil3.jpg


cil4.jpg


cil5.jpg
 
Advertisement - register to remove this

dit is geen team, cilinder heeft geen fluitpoortjes en heeft vaste binnen kop, zuiger is wel een team. Zou zeggen doe er een normale mhr zuiger in en crossen maar
 
/OFFTOPIC/

Dit is zeker geen MHR Team 50, die heeft idd fluitpoortjes en een losse verbrandfingskamer....dit is de 'gewone' MHR 50!

/OFFTOPIC/
 
het was wel duidelijk man moet je niet over gaan zeiken degene van wie ik het had gekocht zei dat.....
 
en jij moet je er beter in verdiepen en nauwkeurig je te koop aangeboden product omschrijven 8P
 
jongens toch , dit is zeker wel een mhr team 50cc , alleen wordt deze nu (vanaf 2000) geleverd met boost poortjes en losse verbrandings kamer.
 
Njah Joophans thx voor je uitleg

Dit is zeker geen MHR Team 50, die heeft idd fluitpoortjes en een losse verbrandfingskamer....dit is de 'gewone' MHR 50!
Ok jezus
:|
njah close em maar..
 
offtopic

Dit is waarschijnlijk oude type mhr team 50cc..

ik heb zelf ook een mhr team met vaste kop.. alleen met fluiterpoorten maar dat is door tuner gedaan.. ga niet gelijk conclusies trekken als je niet weet wat het is...

Oude type met vaste verbrandings kop..
NIeuwe type 2 delig kop..

/offtopic
 
Duss het is een Oud type Team 50,waarbij je ook een 85mm drijfstang nodig hebt ofniet ?? of zie ik het nu verkeerd:?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top