-!!-[A]Inkoop aktie Mikuni 24mm of 28mm flatside 125 EURO!!!

Status
Not open for further replies.
Ik heb net de carbs verzonden voor Scooby, Jeroen en Dappieman.

Als een van hun hun trackingnummer wil moeten ze pmen :)
 
hey freezer ff over die site van jou over die bestellingen daar kan je zien waar sommige mensen wonen/telefoonnummers... niet zo slim dus..
Denk meld het maar ff voorje..
 
alleen als ze dat aangeven voor hunzelf, dus dat je in je profiel aanzet dat andere mensen die gegevens kunnen zien.

Tis niet mijn site btw :)
 
Ik neem aan dat ze vandaag verstuurd zijn/worden?

Maar even wachten tot vinnie het verlossende antwoord geeft.

Ik verstuur ze als ik ze binnen krijg 100% zeker nog deze week.
 
Uhhmm, ik heb dit topic niet gevolgd, heb ook geen interesse maar reply vanwege het volgende: ik was bij parts unlimited barneveld vandaag en zag ergens eenzaam in een vitrine een carbu liggen, stond een bordje bij mikuni 24mm en hij leek verdacht veel op diegene die hier op de foto stond, paar pagina's terug...

Maar, en dat weet ik egt bijna zeker, er stond op dat kaartje dat dat ding 69,95 was, en dat viel me direct op dat ik dat thuis eens moest checken, omdat ik het zo weinig vond...

Zal ze voor de gein morgen wel eens bellen... lijkt me sterk dat ik me ZO heb vergist in een paar getalletjes

groet, arthur
 
Ik denk idd dat dat een foutje is. Aangezien 125 euro goedkoop is voor die dingen. Waarschijnlijk stond er een verkeerd kaartje bij, of keek je verkeerd ofzo.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Uhhmm, ik heb dit topic niet gevolgd, heb ook geen interesse maar reply vanwege het volgende: ik was bij parts unlimited barneveld vandaag en zag ergens eenzaam in een vitrine een carbu liggen, stond een bordje bij mikuni 24mm en hij leek verdacht veel op diegene die hier op de foto stond, paar pagina's terug...

Maar, en dat weet ik egt bijna zeker, er stond op dat kaartje dat dat ding 69,95 was, en dat viel me direct op dat ik dat thuis eens moest checken, omdat ik het zo weinig vond...

Zal ze voor de gein morgen wel eens bellen... lijkt me sterk dat ik me ZO heb vergist in een paar getalletjes

groet, arthur
zal wel 169 zijn...
 
nope, niks gehoord, en er is vandaag wel een postbode geweest, maar die kwam wat anders brengen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top