[A]Complete EVO SR In Onderdelen!!!

Status
Not open for further replies.
Jongens:

Ik heb geen raboteleshit, dus of het al is aangekomen weet ik niet...

maandag gaan de eerste spullen de postsnelweg op, ik ben het nu aan het demonteren met de eigenaar ;)


greets, Jacco...
 
Originally posted by BetaDriver-04
die carter zit daar nog wat bij zoals: waterpomphuis, vertandingsdeksel? welke stage is het carter getuned?


Linker + rechter carters(gloednieuw+ tuned bij Twins)
waterpomphuis (is niet nieuw)
Lagers van vertanding + ophanging (gloednieuw allemaal)
std vertandingsdeksel + std vertanding(niet nieuw)

Het carter is getuned door twins op een Evo, ik doe niet aan stages, twins volgens mij ook niet, het blok is nieuw aangeschaft bij VDH parts, en vervolgens naar Twins gestuurd met de Evo voor een tunebeurd...


Over de prijs is te praten :)

greets, Jacco.
 
Jacco, ik zie je nooit op msn....

Volgende week maakik geld over ongv...

Dan heb ik t pas :S

Is dat een probleem?
 
The One:

Voor 140 euro's krijg je de Evo as met 2 setjes C4 lagers erbij, de as MAG je er zelf uit komen halen, en het ene setje lagers is 125 meter oud...(en door mij gemonteerd ;))

Dit in overleg met de eigenaar ;)


Cokerunner: Ik ben bereid te wachten tot eind volgende week ;)

(en ik heb ook een sociaal leven hoor, dingen te koop betekend niet dat ik altijd op de computer zit ...)

grtzz...
 
140 vind ik te duur .. regel de gradenplaat maar dan doe ik het wel met een andere as....

120 euro is mijn uiterste bod en met de lagers mag je doen wat je zelf wilt..

Groeten

Rudi
 
Originally posted by Jacco
's Goed man, maar ik heb idd geen i-net bankieren, dusss...

Ik kan wel morgen bijv. naar de rabofoon bellen, en bijschrijvingen opvragen, dan stuur ik 'm morgen op ;)
(mits het geld erop staat natuurlijk ;))

Mijn rekeningnummer: 300348231
Rabobank Ter Aar
Jacco van Vliet
Vermeld ff Kundo ofzo, dat het duidelijk is ;)


Succes met de pijp man, ik hoor wel hoe ie presteerd ;)

ooiz.



Originally posted by Jacco
Jongens:

Ik heb geen raboteleshit, dus of het al is aangekomen weet ik niet...

maandag gaan de eerste spullen de postsnelweg op, ik ben het nu aan het demonteren met de eigenaar ;)


greets, Jacco...


Dit was dus NIET de afspraak. Mgoed, ik wil dinsdag dus gewoon die pijp hebben, en anders stort je mijn geld maar weer terug. Voor mij was nl doorslaggevend dat ik die pijp snel zou hebben maar nu blijkt gewoon toch dat ik er weer op moet wachten...

Beetje matig dat er dingen worden beloofd als iemand geld nodig heeft en als het geld binnen is die afspraken niet na worden gekomen...
 
MINALOVER:



tjeesus, wat een gebitch al weer, was die reply naar jouw bedoeld???

Die uitlaat is vrijdag al naar het postkantoor gegaan:(

Ik zou nog meer eisen stellen man, het is nog niet een proffesioneel postorder bedrijf hoor, wat ik heb hier, en zelfs bij scootparts ofzo moet je wel eens 1 of 2 dagen x-tra wachten!


Je ziet 'm binnenkomen.....


p.s. als je nog meer te zeiken hebt, pm me dan maar, dan lossen we het daar wel ff op.
 
Best rudi, voor 120 mag je 'm nu komen halen...


XTRA VERKOOP:

1 setje gloednieuwe lagers C4

1 setje 125 meter oude lagers C4


Bied maar ,.....
 
Originally posted by Jacco
MINALOVER:



tjeesus, wat een gebitch al weer, was die reply naar jouw bedoeld???

Die uitlaat is vrijdag al naar het postkantoor gegaan:(

Ik zou nog meer eisen stellen man, het is nog niet een proffesioneel postorder bedrijf hoor, wat ik heb hier, en zelfs bij scootparts ofzo moet je wel eens 1 of 2 dagen x-tra wachten!


Je ziet 'm binnenkomen.....


p.s. als je nog meer te zeiken hebt, pm me dan maar, dan lossen we het daar wel ff op.

Hmm, doe me dan maar ff de code die erop zit zodat ik kan zien waar de pijp momenteel is.

Misschien dat ik een beetje te agressief reageerde, maar omdat jouw reputatie niet echt heel goed is wat betreft het goed afhandelen van zaken voelde ik de bui al weer hangen :)
Excuses als de pijp idd al op de bus is, maar normaal gesproken had ie er dan zaterdag al moeten zijn...
 
heheheh
mijn plaatsje hier heet Ter Aar

Hier gebeurd nix met de post als de kerk het niet toestaat, oftewel, het postkantoor is dicht hier zaterdag :(

Ik zit nu bij mijn maat, 'k zal moeten zorgen dat ik het briefje weer vind :p

als ik het heb, post ik het wel...
 
Ik kan er niet helemaal uitkomen of je die remshit of die RS24 verkocht hebt...staat er erg onduidelijk.

Moet ik onder die "remshit" verstaan de remhendels + reservoir ?

Zoja dan heb ik interesse...(als het nog niet weg is)
 
Last edited:
Remshit enz, dat hele rijtje is idd weg, maar niet aan wie jij zegt :?

Was wat fout gegaan met het editen ;)


CARTERS:

Hmz, ik zal het erover hebben met die maat van me, weinig kans, er zijn nog bonnetjes van, wat de kosten waren...

Het blok is gloednieuw gelijk getuned door Twins, en daarna 125 meter gebruikt :p

Edit:

Voor 205,=incl. mag 'ie weg, als er niet hoger geboden wordt door een ander ;)
 
carter:

Linker + rechter carters(gloednieuw+ tuned bij Twins)
waterpomphuis (is niet nieuw)
Lagers van vertanding + ophanging (gloednieuw allemaal)
std vertandingsdeksel + std vertanding(niet nieuw)


welke plaats woon je? dan kan ik het blok mss wel komen halen als het niet te ver weg is. prijs komen we wel uit dan.

ik wil ook wel gewoon 205 euro overmaken endat je ze dan opstuurt. hoelang wil je nog wachten op andere bieders?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top