[A]aprilia SR WWW kappen te koop! erg goedkoop!!

Status
Not open for further replies.

tomaaz

The power of dreams
ik heb nog heel wat aprilia sr www kappen te koop!
mail maar voor vragen en een foto van welke kappen ik nou precies heb...

de volgende kappen heb ik te koop:

-grote voorkap (kleine val schade) €75
-luchtrooster kapje in voorkap €5
-aparte voorkap waar die 2 kleine luchgaten inzitten €20
-spatbord over voorwiel €15
-grote achterkap (kleine valschade) €50
-kap die tussen je schakelaartjes zit waarmee je b.v. het licht mee aan zet , dit is niet dat hele kleine kapje waar de schakelaartjes inzitten maar die grotere die aan je stuurkap vast zit €5
-achterkapje waar pasagier bijna op zit, die om het pasagierszadeltje heen zit €10
-handgrepen voor pasagier €5
-stuurkap €15
-kap die onder aan de stuurkap vast zit €10
-kapje wat boven op de grote voorkap zit €5

-reden van verkoop: heb een andere kappenset gekocht en die laten overspuiten-

hier een pic van de kappen:
P1010004internet2.JPG

P1010006hddh.JPG



groeten, Tom
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Toevallig het achterste deel van de onderkap? Waar dus de verzekeringsplaatjes houder aan zit.
 
gehaktbal racer: nee hebt niet het achterzadeltje extra, heb wel een 2e achterspatbord maar die gebruik ik zelf voor in de regenachtige dagen. ook heb ik niet een 2e koplamp sorry...
vass 8: nee heb niet een 2e lichtunit
martini: voeg me maar ff toe bij msn! eisenga_tom@hotmail.com


voor diegene die ook interesse heeft, voeg me dan ff toe op msn: eisenga_tom@hotmail.com
 
owja ik heb ook nog een stuurkapje te koop, waar op de foto zo'n "no fear" stikker op zit, deze is wel gespoten in zilverwit metallic. geen krassen ofzo. verkoop ik voor 15euro (exl. verzendkosten).
nou zul je denken van, in de vorige post van die gast zegt hij nog dat hij geen kappen opstuurt, dat geld natuurlijk voor de grote kappen:S
 
voorspatbord kan ik nog wel opsturen, ik heb het eigenlijk alleen over de grote voorkap en de grote achterkap. rest kan ik opsturen.
 
ik heb geen pm van je gehad maar ik heb wel heel wat mensen in mijn msn lijst staan die geintereseerd waren in onderdelen.
als je nog ff een keer je email geeft kan ik zien of je al in mijn lijst stond.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top