[A]Aprilia RS

Status
Not open for further replies.

ruffryderx

RUFF RYDER
Ik verkoop mijn Aprilia RS.
Hij is pas helemaal zwart gespoten, maar heeft toch nog wat gebruikers krasjes opgelopen in een korte tijd. Niet alleen de kappen zijn gespoten maar ook het frame, achterpoten, vorkpoten en de voetstepjes zijn meegespoten. Ook zijn beide zadels opnieuw bekleed met mooi zwart skai-leer(niet op de foto).

De brommer is altijd perfect bijgehouden door mijzelf en een erkende Aprilia Dealer. Hij komt uit 2000 en heeft zo'n 14000km gereden. Hiervan zijn er ruim de helft van de km's op deze cilinder gereden. De brommer is voorzien van een 74cc Gilardoni cilinder en rijd met de fijne tandwielverhouding lekker door. Verder is er niets aan veranderd en is er nooit mee geraced.

Het motorblok, carburateur en alle electrische apparatuur is bij het opbouwen(na de spuitbeurt) grondig gerijnigd en er zijn verschillende onderdeeltjes vernieuwd., zoals tandwielen en ketting.
Motorisch is deze brommer 100% Perfect, start altijd en rijd zeer zuinig op zijn flinke tank.

Een stevig kettingslot en een schijfslot krijg je erbij!

-BJ 2000
-Km stand van 140000
- 74cc Gilardoni, 14mm Carburateur, Originele Uitlaat

Afgezien van de kleine krasjes is het een top brommer om te zien, lekker simpel maar toch stijlvol. Ook leuk om je eigen creativiteit op los te laten.

Voor de snelle koper een gratis nieuwe Nau Helm in een mooie bijpassende kleur!



P1010041.JPG


Voor meer fotos klik hier



Bied een goed bod! of neem contact met me op!
Voor vragen en meer foto's kan je me altijd mailen, of pm-en!!

Graag vragen over email, want ik ben niet zovaak meer op dit forum

Vraagprijs: €1250,-
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top