8uur's race francochamps

8 uur is wel vet, maar 4 hele scooters die mee genomen mogen worden en gebruikt vind ik wel wat minder doe dan 4 reserve blokjes. Als ze dus allemaal goed lopen wissel je scooter + rijder en ben je heel snel bezig. Als je dan ook nog de tank inhoud mag vergroten kun je flink lang door rijden
 
8 uur is wel vet, maar 4 hele scooters die mee genomen mogen worden en gebruikt vind ik wel wat minder doe dan 4 reserve blokjes. Als ze dus allemaal goed lopen wissel je scooter + rijder en ben je heel snel bezig. Als je dan ook nog de tank inhoud mag vergroten kun je flink lang door rijden


is gwn om het principe dat niet iedereen op een scooter of brommer van iemand anders wil rijden
 
Daar heb je een punt.

Niet iedereen vind het fijn als er op iemand anders zijn scooter gereden word.

Maar zo word het natuurlijk wel makelijk gemaakt.
 
Interesse wel!!
Maar planning is gewijzigd, ik zal er dus niet bijzijn omdat ik
in voor 10maanden (lees schooljaar) in noorwegen zit.

Spijtig genoeg zal ik dat dus moeten missen!
 
zo zijn er meerdere Vinnie die geen scooter hebben. En evt zouden willen deelnemen.

Ik moet nog effe bekijken.

Makelijkste is dat iedere piloot met zijn eigen scooter rijd.
 
Helaas gaat mijn deelname met een team niet door om verschillende redenen.

Dus als er nog een team is die een piloot met scooter zoekt. Ik hoor of lees het dan wel.
 
hallo zijn er mensen die nog een piloot zoeken ? ik ben vrij en heb heel veel intresse om mee te doen , financieel wordt dit dan wel overeengekomen ...
 
Back
Top