7T jog.

zo, wieltje zit er in.
heb em eerst ff opgekanpt enzo, nieuw bandje er om heen geplopt!
ziet er niet on aardig uit al zeg ik het zelf :p
morgen ff wat maken om de ankerplaat van de rem tegen te houden en ff remhendels halen en nieuw remkabels er op fixen!

enige wat ik nog een keer moet maken is een andere kroonplaat zodat het wiel iets verder naar voren staat waardoor men onderkuipje weer past!



 
zo ben ik weer met een update eindelijk!

alles heeft weer lang stil gelegen, maar tog rustig door gegaan, heerenveen nog gereden, maar toen liep die niet lekker.

intussen de zuiger vervangen en nieuwe pakkingen en cilinder gesquisht.
nieuwe koppelingetje er in en alles lekker vers gemaakt :).

toen lopen banken als een malle, kwam met 19,9 pk van heerenveen af,
met een poep lijn.
lijn is nog niet helemaal wat het wezen moet, hij bouwd hem erg traag op. maar hij is er ontzettend op vooruit gegaan en draai nu 22,7pk :D

moet alleen denk ik binnekort men vertandings lagers vervangen, deze klinken niet zo lekker meer.

tevens men onderkuipje gemonteerd en een spatbordje er op, op wat verder afstel werk istie helemaal klaar nu!

nu weer verder met de straat zippa!




Uploaded with ImageShack.us
 
Hey,

Ziet er goed uit!
We hadden even gebabbeld @ h'veen.
Maar ik zou het toerental wat hoger zoeken. Ding van jou draaide 13.7k ofzo. Een speed 7t icm een c21 draait al dik 14.5 over het algemeen. Denk dat daar al een stuk vermogen ligt.
Ik weet niet wie je cilinder getuned heeft.?
 
hoi steef, cilinder staat een O. op, schijnt fabio ofzo in te houden. geeeen idee verder om eerlijk te zijn, ik had eerst 3,9 rollen er in, toen 4,3 rollen er in, pakte ik gewoon 1,5 pk op!

en toen met shim's kloten, 1 shim er tussen lieptie goed mee, rest ging die alleen maar op achteruit!
 
Hoe ging het gisteren de 2e heat?

Kvind het knap met mijn lood zware neos, stond tussen de zipjes:D

1e heat 8,0 secs
2e heat 8,2 met 2 meter aan wheelspin!:(

& echt, die kappen in het echt zijn super!
 
haha, mijn 2e heat was wel goed, ree 8,0 met 0,2 reactie.

maar ik blijf zelf vrij zwaar helaas! moest het wel afleggen tegen dat zipje! maar m'n eerste run bleef k die andere jog gewoon voor!
 
stond op jubbega naast jullie tent. heb de jog af entoe ff stiekem staan bewonderen, maar in het egt ziet hij er nog vetter uit :D!

miss spreek ik je wel ff op damwoude ik ben dan waarschijnlijk ook weer aanwezig.
 
hee man,

heb je vandaag niet kunnen meeten heb het te druk gehad met van alles en nogwat:p.
had je beetje goede tijden vandaag of viel het tegen?

ben je trouwens genemuiden ook aanwezig?
 
voorvelg heb ik een soort adapter voor gefreesd waar 2 bouten in gaan met een uitsteeksel waar men ankerplaat in valt!

tijden zijn niets verandert, had er namelijk ook helemaal niets aan gedaan haha!
verder was ik wel tevreden, eigenlijk moet er voor mezelf nog een andere vertanding in, maar ik denk dat iemand anders op de jog gaat rrijden om tog eens een keer een leuke tijd te rijden!

genemuiden rijden weet ik nog niet, tis zooo laat dat het geheid weer regent daar!
 
Back
Top