7T jog.

twas meer dat sebas zei dat dat ding 25pk gaf bij TT scoots.

nu wist ik dat ze geen tovami gebruikte, maar dat dit het resultaat zou zijn valt gewoon tegen 8P
 
ik lees nog wel mee hoor daar,
kijk altijd ff naar de interesante dingen.

maargoed, morgen nog wat afstellen aan het hokje, hij paar dagen terug 21,4 sae
lijkt er alweer wat meer op !
 
zo, vandaag damwoude gehad, was een leuke dag, scooter heeft zich prima gehouden en geen rare dingen gehad.

1e heat 8,7xx gereden met een 0,3xx reactie, was ff in shock hoe snel de boom ging! haha.

2e heat een 8,3xx gereden met 0,099 reactie.

uiteraard verder niet meer gereden maar er zit wel aardig potentie in het scootertje (vooral gezien ik meer als 100 kilo weeg!)

echter gaat ze misschien tog de verkoop in, wegens het aan gaan schaffen van een nieuwe auto etc!

mocht iemand intresse er in hebben hoor ik dat graag,
echter gaatie niet voor een prikkie weg! dan hou ik hem liever zelf :)

mocht iemand nog fotos of filmpjes gemaakt hebben vandaag, voel je vrij ze hier neer te zetten!
 
zo, centen voor de auto zijn al rond.

scooter blijft! +ralf+

JS tuning draaibaare inlaat besteld, nieuwe eprom onderweg!

en als klap op de vuurpeil, een VL14.

fotos volgen snel 8P
 
denk dat je beter lekker die hpi kan blijven rijden:)
voor de rest zit er zeker potentie in het blok, zou maar eens gaan afstellen op de bank als ik jou was!:)
 
de erpom zit er al op, dus maar eens zien wat het allemaal gaat doen! en boven dien, reageert ieder blok anders!

JS inlaat is betaald en verzonden volgens een mailtje, nu maar hopen dattie snel binnen is.

dan gaat gewoon alles mee om te testen richting de testbank en dan gaan we het wel zien.

heb net even de straat op en neer gereden met de eprom er op, klinkt heel anders, en reageert vooral in lage toeren wat anders....

we gaan het zien!
 
nou, ben weer met het scootertje bezig, is er al iemand geweest die een vooruit staand JS kitje op een Jog heeft gemonteerd hier ?

zo ja, welk subframe hebben jullie gebruikt, zelf iets gemaakt of een orginele ?

mijn huidige was toch krom, dus had em al in 2en geslepen maar is toch nog wel wat werk om het naar men zin te krijgen en moet daar eigenlijk ff een 2de blokje voor hebben, maar toen schoot me te binnen dat het misschien met een orginele ook zou kunnen! wie o wie ?
 
hmmm oke! dankje wel voor je reactie,

gak opzoek naar een orgineel subframe,

nu zoek ik nog :

orgineel subframe inc die buis die door het blok gaat!
orginele buddybak of een die minimaal verzaagt is.
mijne mist zoveel dat ik niet eens ergens knap men cdi aan vast kan maken!

trommelrem voorwieltje is waarschijnlijk al gevonden, maar dat is nog even afwachten of degene terug PM't.

dan staat er nog op de planning om wat dingen te maken om SBO mee te kunnen rijden gezien het op damwoude niet mag:

andere voorvork zonder vering icm 10inch trommel wieltje. voor ook lager maken
achterstaafje maken. achter ook lager maken :W.

paar fotos dan maar, nieuwe eprom:


Uploaded with ImageShack.us

en een foto waar je de flakes leuk kunt zien:


Uploaded with ImageShack.us
 
hoi oscar, heb je nog een PM gestuurd, had al wel gereageerd. misschien niet aangekomen of goed gedaan? ben iig geintereseerd in je velgje ;)

verder heb ik waarschijnlijk een buddy bek met zadel etc overgenomen van iemand, nu nog een subje! anders moetie maar nieuw, dat bekijk ik wel ff.
 
vandaag men polini sec. 15-42 opgehaald, hoop daar wat beter mee uit te komen met de vertanding, wat er nu in zit, is nog ietsje langer.

verder een nieuw subframe besteld met alle bouten en reutemeteut zodat dat allemaal weer netjes zit!
 
zoooo,

uit de diepste grotten der grotten deze ook maar eens omhoog getrapt.
nadat de scooter te koop heeft gestaan en maanden niet eens aangeraakt was. naar meeting in arnhem geweest en had ik de smaak weer te pakken!

en mezelf ingeschreven om dit jaar in de SBO beginners klasse 3x mee te rijden!

dus ding uit mekaar geslingerd en wat dingen gaan veranderen en aanpassen.

-nieuwe velg waar ik 30 lagen verf vanaf gebikt hebt en helemaal netjes gepoten en randjes gepolijst met nieuwe sava slick!
-Achter staafje gemaakt en zo ook de scoot lager gemaakt.
-EINDELIJK men nieuwe orginele jog rad er onder gemaakt
-men bobine en CDI fatsoenlijk vast gemaakt. met mooi beugeltje.

verder doet men temp meter het eindelijk normaal, ding gaf iedere keer - temperaturen aan omdat iemand het draadje in een van de stekkers ooit eens had omgedraait 8P

nu ben ik bezig met men killswitch, maar nu vat ik nog niet helemaal hij jullie het verplichte knopje aansluiten ?

als je hem door lus na je killswich, doet je killswitch het niet en andersom, hoe doen jullie dat ?

morgen post ik even wat nieuwe pics als de kapjes er op zitten :eek:
 
Uhm dat knopje is "gewenst" niet verplicht kijk het reglement maar na ;)

Ben benieuwd hoe die er bij staat.... en zie je wel eens op de SBO dan!
 
o, haha. beter! snapte niet helemaal hoe ik die er tussen moet gaan meubelen haha.

einde van de dag staan der een paar fotos op! ga hem vanmiddag helemaal in mekaar zetten!
 
natuurlijk weer vergeten fotos te maken, maar men chick had ff gauw paar pics van men scoot geschoten op meeting nieuw vennep.

tevens vorige week vrijdag de scoot ff op de bank gekwakt, maar daar was gelijk te zien waarom die zo traag was, lijn starte met 15pk en liep langzaam op richting de 20,3 8P

binnekort nieuwe zuigert er in, even een manier zoeken om denk ik toch met een filter te kunnen rijden met JS inlaat kit (kan nu niet vanwege buddy, maar kan niet meer weghalen omdat dat ding al compleet verzaagd is door vorige eigenaar :|

nja, fotos:





PS: voorkant is binnekrot aan de beurt om omlaag te gaan!
 
Back
Top