70B viper

Gek zat allemaal zo laag !
ziet er voor de rest nog strak uit ook :p
Kinky printje ook op je zadel t is een echt pussy magnet:#
succes dit seizoen
 
Komt denk ik ook een 13 inch wiel achter? Dus dan komt ie ook nog wat omhoog, hij doet me denken aan de sprintrally van Mario (VT), hij heeft ook standaard op elke sprinter een tijgervelletje:W
 
supervet arthur
kom je zkers aanmoedigen dit jaar een ff sprintje trekken als ik een daginschrijving heb (make we er weer een mooi showtje van aan de start ):D
 
zonder twijfel de gruwelijkste sr die er is :D

vind het zeer opvallend dat je blok nog in een redelijke horizontale positie hangt, terwijl je achterwiel bijna tegen je underseat aan komt!
heb je al gekeken of er nog wel een uitlaat onder past? haha
je subframe is wel gewoon standaard toch ? aangezien ik zie dat je 70B gaat rijden.
succes verder, en zal m dit seizoen zeker een keer komen bewonderen!
 
hij ligt echt bizar laag
ben je niet bang< dat als je goede blok er onder komt, dat je uitlaat gelijk op de grond ligt?
ben benieuwd wat voor tijden je er mee rijdt.
tot 17 april!
 
kom maar halen ;)

oke

Komt denk ik ook een 13 inch wiel achter? Dus dan komt ie ook nog wat omhoog, hij doet me denken aan de sprintrally van Mario (VT), hij heeft ook standaard op elke sprinter een tijgervelletje:W

ja klopt komt nog een 13 inch achter

en die rally van mario vond ik ook altijd een gruwlijk ding

supervet arthur
kom je zkers aanmoedigen dit jaar een ff sprintje trekken als ik een daginschrijving heb (make we er weer een mooi showtje van aan de start ):D

dat is afgesproken hecky boy

zonder twijfel de gruwelijkste sr die er is :D

vind het zeer opvallend dat je blok nog in een redelijke horizontale positie hangt, terwijl je achterwiel bijna tegen je underseat aan komt!
heb je al gekeken of er nog wel een uitlaat onder past? haha
je subframe is wel gewoon standaard toch ? aangezien ik zie dat je 70B gaat rijden.
succes verder, en zal m dit seizoen zeker een keer komen bewonderen!

chill chill maar ik vind hem zelf ookw el heel gruwlijk ja:D
maar dat blok zitten geen lagers in dus daardoor hangt het er ook heel anders onder ik ga zo ff goede blok der onder gooien dan is alles iets duidelijker:D
verder is het subframe gewoon helemaal standaar maar de kappen zijn verlaagd ten opzichte van het frame


hij ligt echt bizar laag
ben je niet bang< dat als je goede blok er onder komt, dat je uitlaat gelijk op de grond ligt?
ben benieuwd wat voor tijden je er mee rijdt.
tot 17 april!

nee me uitlaat zit als het goed is 1,5 cm van de grond af en omdat dit frame vrij stijf is gaat dat wel goed

ik ben ook benieuwd naar mijn tijden:D
 
staat in harderwijk, we zitten met een vervoersprobleem dit jaar:p

caddy kopuh denkik..

scooter komt morgen met de taxi terug, dan ff nieuw tankje fixen en gaan met die zooi:D
 
Lekker vermogen om mee te knallen zondag! Doe mij die ma!

Jullie weten er altijd wel weer wat van te maken :7
 
Back
Top