50cc super kreidler

freezer geloofde mijk niet dat kreidlers 50cc harder als 200 kmph kunnen. maar het is wel zo en wie weet hiet nog meer van. ik dacht 204 op spa dat ze hadden gehaald.

en is hier een site over?


sorry dat dit niet bij schakels staat maar hier komen meer mensen
dus laat spv ff staan
 
Advertisement - register to remove this

je had het over 4takt blokken...
waarom zoek je zelf niet wat info als je zo overtuigd bent?

En het hoort idd bij schakels.
 
jij hebt het over van veen kreidlers, zwaar debiele dingetje voor die tijd liepen rond de echte 200 kilometers en t zijn 2 takt brommers, in alphen aan de rijn van de zomer heb je altijd demo classic races, echt gek daar rijden er ook een paar.

50cc
roterende inlaat
race ontsteking like hpi digitaal
van veen getuned
 
dat was toch het stukje in de scootin "op je sloffen 200" ?!?

mja , wij hadden zo'n gevaarte een tijdje in de schuur staan , was van pa van kameraad van me broers , ze mochten hem niet kopen en ook niet aan de loop brengen :(
toen gaf die pa em weg aan een tandarts voor in de wachtruimte :X
 
hoeveel pk hadden die dingen toen al niet? ik dacht iets van rond de 18pk met een standaard 50cc kitje die iedereen kon kopen. moet je eens nagaan hoeveel de racers op het circuit hadden.
 
Daar gaat het niet om, ik weet heus wel dat die krengen asociaal hard gaan hoor ;)
Alleen die schrijver die doorgaat over het polini gepruttel, terwijl ze een maximaal opgefokte schakelbrommer met een (stnd klasse) zip met race restricties vergelijken. Vind ik het artikel bij voorbaat al slecht.
En dat heeft niks te maken met die kreidler.
 
en daar b en ik het mee eens scootertje en polini gepruttel dat ze dat in de scootin durven zeggen en zo zijn er nog meer dingen.
als dat hun mening is maak dan geen scooter blad maar een kreidler blad
 
ik vind dit maar stomme vergelijking ten eerste zipje met 14 mm kreidler 27 ofzo en dan heb je nog zoveeel verschillen.
sorry maar dat vind ik er van:s
 
jah 27mm op 50cc. get real. moet wel zeggen dat hij groter is maar 27mm.

laten we er van uitgaan dat de kreidler een 20mm carb heeft en de scoot 14mm dan is er nog een enorm snelheids verschil.
 
Van Veen kreidler hebben een 27 of 28 mm carb. Zitten rond de 18 pk maar op een dermate ziek hoog toerental. Vandaar dat ze ook 200 lopen
 
Back
Top