3-4 OKT Spa BK kampioenschap

Zo het was me het dagje wel gisteren. Smorgens nog beetje regen maar smiddags droog.

2de geworden tijdens de 3uurs endurance achter Sarik.

Geslaagde dag,
 
Komen op pocketbike.be en dan bij photos.

Zullen van de week wel wat links geplaatst worden op die site.

Vandaag trouwens niet meer geweest. Ben echt een lichamelijk wrak op moment.
 
Ik ben vanmorgen ook naar spa gereden en terug!
Super slecht weer en maar besloten om terug te rijden.

Spijtig dat ik mijn eerste race niet heb kunnen beleven vandaag :'(
 
Zeer mooie foto's nicolas!

IMG_6987.JPG


Nog enorm bedankt voor het berijden van je scooter! Helaas hebben we niet kunnen uitrijden!


Ik ben dus zaterdag geweest. Lekker getraint overdag. En toen vroeg nicolas me ineens om te rijden tijdens de endurance. Ik heb als 2de een uur gereden waarna we 3,5 rondje voorlagen op de nummer 2. Helaas brak er een tapeind af in het blok toen nicolas reed. Ongeveer 35 min voor het einde, dus dat was erg jammer!

Alleen heb ik nog wel steeds gruwelijk spierpijn van een uur op de scooter :p.
 
Volgens mij wel. Eerst ging de koppakking eraan, dus die hadden we verwisseld, maar toen het tapeind werd aangedraait, had nicolas die ineens in zijn handen......
 
Hey, idd Super bedankt dat ik heet eerste uur op je scooter mocht rijden.
had ik bijna de start gemist, maar dat had ik snel terug goed gemaakt.
Aangezien ik geen training heb gereden op je scooter had ik wel een rondje of 5 nodig om in het ritme te komen.

Daarna zijn de ronde tijden wel drastisch gezakt.

Dus bedankt voor het vertrouwen dat ik mocht meerijden.
Bedankt voor alle hulp die ik van je gekregen heb op koers/train dagen.
Bedankt voor alle mooie foto's
En bedankt voor de lekkernij!!!

Groeten en tot een vlg keer he!!
 
Was echt een mooie dag zaterdag. Endurance start was echt mooi. Maikel en ik stonden als 10 op de grip. Maar Maikel was als eerste door de eerste bocht :)

Eind van de race was het nog spannend. we lagen derde en D-J lag 10sec voor ons. Dit gat dicht gereden en uit eindelijk half rondje voor nummer 3 binnen gekomen.

Zonde van je Tapeind Nicolas.

Trouwens nog bedankt voor de foto's en de lekkernij. Was een goed jaar en vond het ook leuk om zo nu en dan deel tenemen op jou scooter.

Nu eens gaan bedenken waar ik komend seizoen ga rijden en wat........
 
Back
Top