2 Vragen. Piaggio.

H²O MHR

180cc Inside Me?
Hallooowow !


Ik heb 2 vragen die DENK ik simpel zijn op te lossen.


1: Hoe kan ik mijn achterband los halen?, Speciale sleutel voor nodig oid?

2: Als ik volgas rijd en dan even moet stoppen bij een stop licht oid, en dan weer wil optrekken LUKT bijna niet hij heeft vrijwel geen als zeer weinig kracht meer en dan gaat het wel even steeds iets sneller..(moet je denken aan elke 100Meter zo'n 10km/pu. Maar ik heb ook wel eens dat als ik volgas rijd en dan me hendel net even een laatste knik geef dat hij dan ook weer INEENS naar 20 km/pu dipt en dan dus ook weer weinig kracht heeft.

Moet ik gewoon beetje aan me carb gaan klooien met lucht en benzine toevoer?


Danku.
 
Advertisement - register to remove this

en denk er ook even aan dat de rem even wat losser moet.

verder moet je ABSOLUUt NIET zomaar aan je carburateur zitten , want dit veranderd niet zomaar!!

meestal zit een dipje gewoon in de trekveren , rollen en drukveer , en moeten deze worden vervangen en/of worden afgesteld.
 
Hmm raar want ik heb dus ook niks aan me scooter veranderd ik zal eens in me carter dingens gaan kijken..


HOE KRIJG IK DIE LOS :p?(niet de carterkap maar waar de rollen enzo in zitten?
 
Varioblokkeersleutel voor Piaggio en een moersleutel.
Koppeling zelfde verhaal, maar dan heb je een koppelingsblokkeer sleutel nodig, voor Piaggio uiteraard.

Kun je vinden op websites zoals Easyparts.nl, Josdijkman.nl etc.
 
Hmm raar want ik heb dus ook niks aan me scooter veranderd ik zal eens in me carter dingens gaan kijken..


HOE KRIJG IK DIE LOS :p?(niet de carterkap maar waar de rollen enzo in zitten?

dat is niet raar als er een andere uitlaat onder zit ;)

en idd , met een blokkeersleutel moet je dit los pakken.

of met een luchtsleutel als je deze hebt , maar dan wel met beleid , en NOOIT met een blokkkerplug oid die in het bougiegat komt!!
 
Back
Top