2 bekeuringen gehad maar er klopt niks van.

scoop643 said:
jij weet veel? |( |(

Tot nu toe is alles wat suzuki-kat heeft gezegt waar.

He he.. een die het ook nog snapt *D

+ bij 50 km ben je je rijbewijs altijd kwijt, certificaat weer niet want die kan niet worden afgepakt, wel in bewaring worden gesteld maar das weer iets anders..
 
Last edited:
Turlijk, ooit...

als je goed reden/excus hebt krijg je het sneller of als je echt niet zonder kan, ( met heel goed reden dus! )

Anders moet je gewoon wachten wat je word opgelegt, bij de een kan het 10 dagen zijn, bij de ander 5 weken, of nog erger... verschilt per keer/situatie.
 
suzuki-kat said:
He he.. een die het ook nog snapt *D
Oh maak je niet druk hoor.. er zijn er meer die weten dat het zo zit als jij verteld, alleen die nemen de moeite niet om te reageren omdat ze dat nutteloos vinden tegen zo'n gastje als Aerox-Tuning :) Ik wilde hier eigenlijk ook niet op reageren maar aangezien jij denkt dat er alleen maar mensen zijn die je niet geloven wou ik even het tegendeel bewijzen :*
 
suzuki-kat said:
He he.. een die het ook nog snapt *D

+ bij 50 km ben je je rijbewijs altijd kwijt, certificaat weer niet want die kan niet worden afgepakt, wel in bewaring worden gesteld maar das weer iets anders..
ik bedoelde natuurlijk wel op snelweg.... tis niet zo dat je gewoon met 100 door woonwijk heen kan jagen en geen rijbewijs afgepakt kan worden 8P

:X
 
0.7 t/m 1.8 kw = een gedraging volgens de wet mulder...
1.8 t/m > 2.0 kw = een OVERTREDING...

Een misdrijf kan niet worden afgedaan met een geel bekeuringsbriefje zoals je die zo mooi kan krijgen...

Suzuki.. Ik denk dat je je onderschrift maar moet veranderen in Wetgeving N00B... :p
 
Hmm kijk..
zo iets was het als megeheugen me niet in de steek laat..

Je hebt overtredingen, strafbare feiten, misdrijven ?

Overtredingen, simpele dingen, worden afgedaan met bekeuring
Strafbare feiten, worden ook afghendelt met transactie voorstel, gebeurt dat niet kan je worden vervolgt.
Misdrijven, worden afgehandelt met transactie, hechtenis, taak/leer straf,

’Een transactievoorstel krijg je als je een strafbaarfeit hebt gepleegd, wat niet meer onder de overtredingen valt’
 
Hmm.. dit klopt ook weer niet helemaal :/

Het nederlands rechtsysteem kent alleen overtredingen en misdrijven uit het WvSr, boek 3 en 2 x|
 
suzuki-kat said:
Hmm kijk..
zo iets was het als megeheugen me niet in de steek laat..

Je hebt overtredingen, strafbare feiten, misdrijven ?

Overtredingen, simpele dingen, worden afgedaan met bekeuring
Strafbare feiten, worden ook afghendelt met transactie voorstel, gebeurt dat niet kan je worden vervolgt.
Misdrijven, worden afgehandelt met transactie, hechtenis, taak/leer straf,

’Een transactievoorstel krijg je als je een strafbaarfeit hebt gepleegd, wat niet meer onder de overtredingen valt’

Laten we het dr maar op houden dat 2.0kw geen misdrijf is. Echt niet. Anders is 75% van de jeugd dus een misdadiger. In het wetboek van strafrecht staan alle misdrijven. In de wegenverkeerswet staan dr maar een paar, denk aan artikel 7 (doorrijden na ongeval).

Btw... Je onderschrift is nu Wetgeving Dude, maar et moet N00B zijn ;) geintje...:p
 
dus als in priciepe zou ik ook gewoon schriftelijk bezwaar kunnen maken, zonder dat ik hoef voor te komen.

en wat zou ik dan moeten eisen, dat de boetes vernietigd worden omdat de agent het verkeerd geconstateerd en gemeten heeft.
of zou ik gewoon van binnen de bb kom naar buitde de bebouwde kom laten maken, en de rollerbank ook paar kw eraf omdat hij er niet opzat er hij dus mer heeft aangegeven op de rollerbank.
 
Dude, 2 kw = misdrijf, zal het ff voor de 394820 x uitleggen :D

Pak popcorn en cola en maak aantekeningen :p

Een transactievoorstel is een manier om jouw misdrijf af te kopen..
Ze hebben een extra bijkomstigheid aan toe gevoegd dat je je niet mag bedenken want als je betaald dan neem je afstand van bezwaar en beroep mogelijkheden.

Tis echt misdrijf, alleen een milde vorm VAN misdrijf, je gaat er in eerste instantie niet de bak mee in maar het word afgehandelt d.m.v. transactie,

Ik weet niet waar je woont, maar kom morgen naar politieu Hilversum dan bewijs ik het wel voor je dat het echt een misdrijf is :D

Best simpel opzich, transacatie krijg je NIET voor overtredingen, dus als je transactie voorstel hebt weetje meteen dat het opzich geen kattenpis is, je krijgt er ook geen strafblad voor, maar het is en blijft misdrijf, milde vorm er van.

Voor overtredingen staan toch vastgestelde boete bedragen ? bij transacties dus niet ( altijd ) want die worden inhoudelijk bekeken/bepaald.

Je moet het dus niet vergelijken met moord o.i.d.

+ WvSr bestaat uit 3 dele he, 1 alg. bepalinge, 2 misdrijven, 3 overtredingen

En.. de verandering van me sig, tjah... dude past wel mooier bij dan pro, aangezien ik nog geen pro ben maar wel veel weet :D
 
suzuki-kat said:
Dude, 2 kw = misdrijf, zal het ff voor de 394820 x uitleggen :D

Een transactievoorstel is een manier om jouw misdrijf af te kopen..
het heet ook niet voor niets een voorstel! het is een voorstel het hoeft niet.

Maar als je >2kw hebt komt er toch ook een notitie op je strafblad en volgens mij was dat ook alleen met misdrijven of blaat ik nu? :#
 
suzuki-kat said:
Dude, 2 kw = misdrijf, zal het ff voor de 394820 x uitleggen :D

Pak popcorn en cola en maak aantekeningen :p

Een transactievoorstel is een manier om jouw misdrijf af te kopen..
Ze hebben een extra bijkomstigheid aan toe gevoegd dat je je niet mag bedenken want als je betaald dan neem je afstand van bezwaar en beroep mogelijkheden.

Tis echt misdrijf, alleen een milde vorm VAN misdrijf, je gaat er in eerste instantie niet de bak mee in maar het word afgehandelt d.m.v. transactie,

Ik weet niet waar je woont, maar kom morgen naar politieu Hilversum dan bewijs ik het wel voor je dat het echt een misdrijf is :D

Best simpel opzich, transacatie krijg je NIET voor overtredingen, dus als je transactie voorstel hebt weetje meteen dat het opzich geen kattenpis is, je krijgt er ook geen strafblad voor, maar het is en blijft misdrijf, milde vorm er van.

Voor overtredingen staan toch vastgestelde boete bedragen ? bij transacties dus niet ( altijd ) want die worden inhoudelijk bekeken/bepaald.

Je moet het dus niet vergelijken met moord o.i.d.

+ WvSr bestaat uit 3 dele he, 1 alg. bepalinge, 2 misdrijven, 3 overtredingen

En.. de verandering van me sig, tjah... dude past wel mooier bij dan pro, aangezien ik nog geen pro ben maar wel veel weet :D

K heb choco chip koekies, ook goed?:p

Wetgeving N00B; het is geen misdrijf. Artikel 5 bijvoorbeeld van de Wegenverkeerswet 1994... Is dat volgens jou een misdrijf? Is net als >2.0kw een feit waar een * voor staat bij het sanctie bedrag... En omdat je natuurlijk een btje de n00b aan et uithangen ben zal ik ff uitleggen wat artikel 5 is: Gevaar of hinder veroorzaken, blablabla. :p:p:p

Edit: Je weet misschien wel veel, maar dan moet je et ook nog juist hebben:p Maar ik vind het iig al heel grappig dat je WvSr dr bij gaat halen... We zitten in de Wegenverkeerswet 1994.

(Voor de mensen onder ons dit is ff heel erg Off-topic maar ik heb graag gelijk dus dat ga ik ook ff halen...:p)
 
Moge god u helpen ! :D

Ik ga er niet eens op in meer, kan er niet tegen, koppigheid :D

Het = misdrijf, ga maar naar sf.nl, waar de wetgeving pro’s zitten + 3 Jur. adviseurs, dan zal je het zelf zien :D
 
scoop643 said:
het heet ook niet voor niets een voorstel! het is een voorstel het hoeft niet.

Maar als je >2kw hebt komt er toch ook een notitie op je strafblad en volgens mij was dat ook alleen met misdrijven of blaat ik nu? :#

transactie = word gewoon geld, bedoeld oid.
voorstel = tjah, voorstel :/ :D

Kortom, je betaald ( optie ) en ben je er van af, doe je het niet dan word je opgeroepen om voor te komen..

Strafblad krijg je niet bij 2.0 kw, ondaks dat het misdrijf is, tis een milde vorm van misdrijf, dat zeg ik steeds :D + op je 18de word alles toch al gedeleet en begin je opnieuw..
 
Back
Top