2/3 okt Spa-Francorchamps

Als iemand een maat 48 pak heeft en een brommert waar ik op mag rijden is het misschien mogelijk dat ik ook nog eventjes aan het sfeertje kan proeven :p
 
hee ff voor de zeker heid ik heb nu een rug protector ,,,

moet nog wel ff kijken voor een setje handschoenen en laarzen . erik alvast bedankt dat ik je pak mag lenen ... gr jasper
 
Trouwens Tim, heb je 3 man voor op de pitbike ?
Anders ga ik morgenvroeg nog voetballen en kom ik wat later in de middag nog foto's maken.
 
Sow wat een dag!
1e in de Pro, 1e in de Endurance en ik kan de 1e manche ook nog goed meekomen met de Open70 de 2e manche liep de scooter wat minder en lukte het allemaal niet zo goed. Me helemaal blauw gestuurd, maar echt lukken deed het niet.

De Endurance gereden samen met Aart op zijn Derbi. Wat een heurlijke scootah :)

Samen met het BK was mijns inziens deze keer echt perfect en ik denk dat dit wel de mooiste dag van het seizoen is geweest!
 
Nog even een toevoeging...

Er staan foto's op de site, alleen mijn vriendin heeft ze geschoten dus erg partijdig :)

Als er nog meer mensen foto's hebben dan kunnen ze die via bijvoorbeeld yousendit aanleveren bij mij dan zet ik ze op de site :)

Hou ook de volgende link in de gaten: http://www.pocketbike.be/Photo.html
Daar word vaak veel aan foto materiaal opgezet :)
 
was idd een erg vette dag! Ik heb samen met me neef (jack#32) de endurance gereden. Was mijn 1e keer op het circuit, en het was echt vet!!! Helaas in de wedstrijd zelf na 3 rondes onderuit gegaan, en toen was de stuuraanslag verbogen. En was het dus voor ons afgelopen..
 
Tim de huldiging in Boekel is op 19december.

Neem aan de wij daar ook gehuldigd worden.

Voor de rest wel leuk weekend gehad. Jammer van de val in race 2.
 
Hier zijn enkele foto’s van de endurance race te Francorchamps.

http://picasaweb.google.com/104934998796188431600/Francorchamps31010ENDURANCE1#

http://picasaweb.google.com/104934998796188431600/Francorchamps31010ENDURANCE2#


Het was een fantastische afsluiter van het seizoen.
Prachtig weer en niet te veel valpartijen.

erg mooie en veelzijdige foto's ! :)
veel foto's van mij en mandy gespot! ik PM je ff over groter formaat..

Voor de rijders denk ik een erg goede laatste race.. Heerlijk weer en de dag verliep soepeltjes..

Zelf dus de endurance gereden samen met Mandy en Ron...
Heb mezelf goed vermaakt op de scoobah van Tim :D! ben benieuwd naar mn eigen ronde tijden..
 
was idd een erg vette dag! Ik heb samen met me neef (jack#32) de endurance gereden. Was mijn 1e keer op het circuit, en het was echt vet!!! Helaas in de wedstrijd zelf na 3 rondes onderuit gegaan, en toen was de stuuraanslag verbogen. En was het dus voor ons afgelopen..


Kon jack het nog een beetje? :)

*edit* wilde jij die zip velgen nog hebben eigenlijk?
 
haha een klein beetje maar:p
nee hij was 2e geworden in de race!
Gewoon goed dus na een jaar niet gereden te hebben.
En hij had niks aan de scooter veranderd na vorig jaar, alleen een nieuw zuigertje.
Dus de scooter liep ook niet optimaal.

Er was al zoveel tijd overheen gegaan dat ik hier in de buurt maar een wit gecoat setje heb gekocht..
 
hmm snelste tijd van mij 59,060, moet eigenlijk nog 4/5 seconde af:D
Iemand toevallig foto's van de training van de endurance?
 
ik 58 of 59 :de heletijd, snelste was 57.753.
Maar was wel echt leuk voor een eerste keer !
Daarom Tim nog hartstikke bedankt dat ik op je scooter mocht rijden.

Vinnie, ik wil jou voor die racer wel bouwen, moet je alleen de spullen ervoor brengen :+
 
Back
Top