2/3 okt Spa-Francorchamps

Spa-francorchamps race 9 van het seizoen. Deze wedstrijd word samen gereden met 2race.


Op 2-3 Oktober is het weer zover racen op het circuit van Spa Francorchamps. Wat in mijn ogen het mooiste circuit is, dat de rijders dit jaar kunnen rijden. Hier is het WEL toegestaan om op zaterdag te overnachten. Dus dat weten we allemaal nu ook weer.

Info circuit

Spa-Francorchamps karting
SOKAFRAN sa
Route du circuit 51
B- 4970 Stavelot (Francorchamps)

Secrétariat :
Téléphone : +32(0)87/27.58.54
Fax : +32(0)87/27.58.52
Gsm 7j/7: +32(0)473/430.038
Mail : info@francorchamps-karting.be
Website : www.francorchamps-karting.be

Trainingen op 2 oktober word verzorgt door de karting zelf.
Er rijden die dag ook super moto's mee.

Programma 3 oktober:

http://www.stichtingsbo.nl/downloads/tijdschemas/schemaSpa9.doc



Kosten:

Racen zondag met jaarinschrijving: € 65,-

Racen zondag met daginschrijving: € 80,-

Endurance: € 80,- per team
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ff de link naar het tijdschema aanpassen Erik :) die werkt niet door een code die aan het einde staat.

Ik ga zelf de Endurance meerijden samen met Mandy op de scooter van Tim!

En voor diegene die er op Emmen niet waren en/of het nog niet gehoord hebben:
Spa is voor mij de laatste wedstrijd als wedstrijdleider en als bestuurslid van de SBO :)
 
ff de link naar het tijdschema aanpassen Erik :) die werkt niet door een code die aan het einde staat.

Ik ga zelf de Endurance meerijden samen met Mandy op de scooter van Tim!

En voor diegene die er op Emmen niet waren en/of het nog niet gehoord hebben:
Spa is voor mij de laatste wedstrijd als wedstrijdleider en als bestuurslid van de SBO :)

Idd :(, maar ik hoop dat je de tijd voor jezelf vind die je zoekt en daarnaast zien we jou ongetwijfeld nog eens op circuit.
 
vast en zeker :)
ik ga lekker samen met Mandy de endurance rijden!

Volgend jaar zal ik wellicht nog 1 a 2 races aanwezig zijn om de nieuwe wedstrijdleider wegwijs te maken.
 
Ik ben benieuwd wie er allemaal gaat rijden in die endurance, ik zal igg proberen nog wat foto's te maken.
Alleen mijn kwaliteit camera is niet zo heel denderend, maar is misschien wel de moeite waard voor terug te kijken.

Tot zondag !
 
Aanwezig!

En als iemand een pak in mijn maat en een paar race schoenen maat 47 wilt lenen dan ws. met denna een paar rondjes boeken op de pitbike van tim :).
 
Gezellig niels!
loop op de dag zelf gewoon wat door het rennerskwartier en vraag wat rond..
maatje 46 is voor een paar minuten ook wel te doen hoo :+
 
Ik heb nog een paar maat 45 laarzen nodig en een stel handschoenen die redelijk groot zijn (grote werkers handen :+) en dan kan ik hopelijk samen met Niels mee doen op de pitbikert :W.

Dus als iemand iets voor ons heeft liggen wat we mogen lenen, dan zijn wij heel erg dankbaar :*!
 
Voor de lezende die niet weten wie Niels en Dennis zijn, dit zijn 2 mannen die regelmatig een vlag hebben gezwaaid afgelopen jaaar :)

het zou erg tof zijn als iemand deze mannen aan wat materiaal kan helpen zodat ze het een keer zelf mee kunnen maken.
 
Ik heb nog een paar maat 45 laarzen nodig en een stel handschoenen die redelijk groot zijn (grote werkers handen :+) en dan kan ik hopelijk samen met Niels mee doen op de pitbikert :W.

Dus als iemand iets voor ons heeft liggen wat we mogen lenen, dan zijn wij heel erg dankbaar :*!

laarzen maat 46 heb ik voor en evt paar handschoenen....
 
OK alvast bedankt!

zonder kneepads zal het ook wel kunnen hoor..
verwacht niet dat iemand die voor het eerst op een racer zit meteen zn knie aan de grond legt..
 
Wel tof dat er veel word aangeboden. Die maat 46 laarzen kan Niels wel gebruiken denk ik. Die zijn voor mij wel weer wat erg groot.

Ik doe het oude pak van Tim aan, dus dat is mooi geregeld ;).
 
endurance €80? klopt dit wel? vorige was het ietsje meer geloof ik?

Het is een 1.5uurs endurance dus de prijs klopt, Enkel normaal als je geen jaar licentie hebt in het BK kwam er 15 euro per persoon bij voor een dag verzekering.
Hoe dat nu geregeld is weet ik niet omdat SBO samen met 2race de wedstrijddag organiseerd.
 
Back
Top