14 mei Amsterdam

@ Niek: wat dacht je van deze dan
188-1147729122.jpg
 
Volgens mij zag ie toen zun scoot liggen en ging ie er hopeloos bij liggen, Alex heeft zun scoot ook naar het parc ferme gesleept en daar wou caine opgeve maar iemand van roké team knalde caine weer op de scoot en weer de baan op :p
 
't gaat er om, dat je wel wordt goed gekeurd met een 98 stuur + kuip. terwijl dat niet mag:?

als er 1 iemand er mee wordt goed gekeurd, waarom een ander niet..?

-:-
 
Kerbinos said:
't gaat er om, dat je wel wordt goed gekeurd met een 98 stuur + kuip. terwijl dat niet mag:?

als er 1 iemand er mee wordt goed gekeurd, waarom een ander niet..?

-:-

Een combinatie van sp2000 & zip sp '98 ?
 
Ralf said:
We hebben niet voor niets een wedstrijdarts, als Mark iets zou overkomen door toedoen van iemand uit het publiek die probeert te helpen, kunnen we SBO heel erg opdoeken...

mja dat is dan lekker boeiend, als iemand ze leven lang verlamd is zoiets is dan ff belangrijker denx, maargoed, de boel opblazen kan ook natuurlijk.

Wat ik me erg afvraag, weet niet hoe open men daarin is bij die racedingen, met wat voor vermogens word er ongeveer gereden in de cups? :)
 
ruud. said:
mja dat is dan lekker boeiend, als iemand ze leven lang verlamd is zoiets is dan ff belangrijker denx, maargoed, de boel opblazen kan ook natuurlijk.

Wat ik me erg afvraag, weet niet hoe open men daarin is bij die racedingen, met wat voor vermogens word er ongeveer gereden in de cups? :)
dit is al eerder vertelt
maar de open 70 heeft ±20 pk, de stage 6 ±18pk
 
Back
Top