'05 Stalker SD project

Ha ik ben benieuwd :) Wil eigenlijk nog een set matzwarte Runner wielen met grof profiel banden. Lijkt me wel gaaf staan.
 
over bijzondere uitlaten gesproken , ik was van de week bij Tiben motorsport , hier hangt in de winkel nog een AGP verstelbare uitlaat , zijn ook best zeldzaam! ik heb er van 1 een foto gemaakt omdat ik deze uitlaat heel vroeger onder een nrg heb gezet , de nrg had ik zomaar gekocht ,en een vriend zocht nog een scooter , hij heeft hem gekocht toendertijd en ik heb hem later weergekocht en heb hem nog steeds! maar het ging om de uitlaat :

agp_zps4801fedc.jpg
 
scootin?

De uitlaat liep netjes maar niet bijzonder ofzo , op een standaard 50 oude type en op 70cc TP Trophy liep ie redelijk goed. Maar met wat kleine aanpassingen aan de cilinder en een C16 liep het een stuk sneller :p

volgens mij heb ik nog van die top performances stilckers , oudere en die fluor dingen :p


de prestaties van de uitlaat vind ik wel interresant! ik heb veel uitlaten geprobeerd meer deze in ieder geval niet!!

trouwens , nog een bijzondere uitlaat was de Bidalot S1 , voor piaggio , heel apart!
 
Tis idd een Polini No-Smoking. Zwaar geflopt, mooi van lelijkheid. Bestaat idd uit een stalen bocht en de body van de uitlaat is tweedelig, van aluminium. De uitlaat is echt superlicht en gaat dienst doen onder mijn Zip SP 98 die ik aan het opbouwen ben voor de Carbage Run.
 
mooi , dan kun je deze meteen ook even op de bank testen :p

(op de stalker bedoel ik)

wat ook altijd goed loopt op piaggio vind ik zijn de SP3 en de Navigator van leovince. (als we het hebben over stille uitlaten)
 
Nog niet, ben aan t inrijden. Verwacht 7 a 8 pk. Voelt onderin iets sneller aan dan de vorige setup, maar bovenin weer minder. Hiervoor was het Malossi 70 Sport licht getuned en Sito plus. Nu dus TP Trophy (DR) 48mm zo uit de doos en de TP pijp. Leuke is dat deze uitlaat stukken stiller is dan de Sito.
 
Back
Top