'05 Stalker SD project

Ik ook, maar snap aan de andere kant wel wat Arne bedoelt met 'blij' :p Een donkere kleur zou wat dat betreft beter staan. Ben benieuwd!
 
Komt goed, Skipper wordt ook grijs/zwart tinten, dat is mijn Kreidler ook, wil dat het mooi bij elkaar past. 8P Slaat nergens op, ik weet het.
 
[ir]http://i573.photobucket.com/albums/ss178/arnegroenenberg/Kreidler%20TM%201976/SAM_0315Medium.jpg[/ir]

Ben hier ook mee bezig. De tank wordt momenteel gespoten, komen nieuwe originele stickers op, onder de blanke lak. Hij is ook al getrommeld, zat een aangetaste coatingslaag in. Ook het blok is weer vers gemaakt, nieuwe drijfstang en lagers, ga hem deze maand weer opbouwen. Even met een tijdelijke cylinder, die wordt nieuw genicasild. Vies perfectionisme van me :p
 
Ja, maar wel een Zwitserse Mokick op motorkenteken, dus 5,8PK cylinder, 32mm uitlaat, 18mm Bing. Ook te herkennen aan de 1,5 persoons buddy en de bagagedrager. Loopt ongeveer 85 km/u.
 
Status: Stalker begint kuren te krijgen. Telleraandrijving kapot, olietankje lek, en electrische problemen. Ga op mengsmering rijden en ik vervang maar meteen de hele kabelboom en tellerkabel plus aandrijving...

Ook ga ik hem een beetje afvoeren, loopt me net te hard voor een bromscooter en zuipt me te veel (ja ik weet het, rechterhand :rolleyes:), sta continu bij de pomp met die 5 liter tank. Dus de Overrange en koppeling gaan eruit, en ik ga terug naar een Weber 12mm.

Van de winter bouw ik hem op naar 80cc 2V viertakt en zwarte 12" wielen, heb al een compleet Fly blok klaar staan 8)
 
Viertakt project gaat niet door, heb het Fly blok verkocht. Had er geen tijd voor en geen zin in...Tweetakt is veel leuker. Ben de laatste tijd veel op eBay.it, eBay Annunci en subito.it aan het zoeken en zo vind je nog wel eens wat leuks. De huidige Malossi 70 Sport en Sito Plus zijn verkocht en ik heb in Italie een Top Performances Trophy kit gekocht. De cilinder is niks bijzonders, gewoon een DR 48mm, de uitlaat heb ik echter in deze vorm nog nooit gezien. Ik ken hem wel als terugloper voor Minarelli van heel vroeger maar een recht model ken ik niet.

Anyway:

2013-02-15183254_zps7e58c2d5.jpg


8)

Binnenkort maar eens monteren.
 
Back
Top